FANDOM

Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.

Profesor Gazebo Boobowski – postać stworzona do anulowanych gier Sonic Mars i Sonic X-treme. Miał być ojcem Tiary. W najbardziej znanym scenariuszu do gry, Gazebo i jego córka byli strażnikami Pierścieni Porządku.

Historia Edytuj

Twórcy Sonic X-treme przewidywali dla Gazebo różne role, które zmieniały się wraz ze scenariuszem gry.

Sonic Twist Edytuj

W scenariuszu Sonic Twist, Gazebo nie był profesorem, lecz królem. Nazywał się King Cyberooski. Władał wirtualnym światem o nazwie Micro Mobius i miał córkę, Tiarę. Z pomysłu na króla Cyberooskiego, wyewoluował projekt profesora Gazebo Boobowskiego.

SonicBOOM Edytuj

W scenariuszu SonicBoom, Gazebo Boobowski miał być jedynym człowiekiem na całej planecie Mobius, który mógłby wyleczyć Sonica od śmiertelnego DoomVirus. Gazebo miał wysłać Sonica na szukanie składników potrzebnych do sporządzenia antidotum. Tuż przed otrzymaniem od Sonica ostatniego składnika, Gazebo miał zostać porwany przez Doktora Robotnika.

Sonic DOOM Edytuj

W Sonic Doom, podobnie jak SonicBoom, Gazebo Boobowski miał być miał być jedynym człowiekiem na całej planecie Mobius, który mógłby wyleczyć Sonica od śmiertelnego DoomVirus. W tej wersji Gazebo miał być ekscentrykiem mieszkającym w Castle of Light na szczycie wzgórza. Jego pasja do nieznanego sprawiła, że zapragnął przestudiować wszystkie informacje o Szmaragdach Chaosu.