Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Galaxina – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to kobieta z rasy Cosmo, starsza siostra Cosmo i córka Ziemiany.

Historia[]

Przeszłość[]

W trakcie wojny na planecie Green Gate Galaxina brała udział w naradzie. Później dołączyła do Ziemiany i innych kobiet, które chciały opuścić planetę i poszukać sobie nowego domu. Zanim odleciały, Galaxina wykonała rozkaz Ziemiany, która kazała zrzucić bomby nuklearne na planetę, w celu zabicia walczących tam mężczyzn w formach Mover Mode. Galaxina była świadkiem narodzin jej młodszej siostry, Cosmo, która miała być ostatnim dzieckiem Ziemiany. Galaxina spędziła resztę swojego życia na statku kosmicznym, który zasilała zmieniona w drzewo Ziemiana. Galaxina często spotykała się z Cosmo i razem z nią odwiedzała matkę. Kilkakrotnie tłumaczyła też młodszej siostrze, że celem ich misji jest znalezienie sposobu na pokonanie Metarexów. Galaxina zginęła później podczas ataku Scarshipa.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Galaxina jest dosyć pogodna. Mimo, że jest świadoma zagrożenia ze strony Metarexów, stara się zachować pozytywne nastawienie, aby zachęcić innych do dalszej walki. Szczególnie sympatyczna jest wobec Cosmo, z którą czasami się droczy, ale dzięki temu umacnia ich relacje.

Wygląd[]

Galaxina jest żeńską przedstawicielką rasy Cosmo. Posiada kremową skórę, fioletowe oczy i niebieskie włosy, na których wyrasta biały kwiat. Galaxina nosi niebiesko-biała sukienkę z długimi, żółtymi rękawami, białe rajstopy, oraz niebieskie buty. Posiada również zielony amulet na piersi.

Relacje z postaciami[]

Rodzina[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Galeria[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Galaxina nie była nazwana w japońskiej wersji Sonic X. Jej karta określała ją jako Starsza siostra Cosmo. Dopiero w angielskim dubbingu nadano jej imię.
Advertisement