Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Gala the Hound – postać pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to antropomorficzna chart afgański, farmerka jabłek[1] pochodząca ze Spiral Hill Village.

Utworzenie[]

Gala została zaprojektowana przez Evan Stanley, która nadała jej imię od jej ulubionych jabłek "gala"[1].

Historia[]

Tangle & Whisper[]

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #1 Gala przebywała w Spiral Hill Village, gdzie zdziwiona obserwowała ucieczkę Sonica przed Whisper, nie wiedząc że pod jeża podszywał się wtedy Mimic.

Darkest Hour[]

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Gala zadzwoniła do radia K-TBR 199.2, prosząc o pomoc i mówiąc, że śledziła ją grupa osób wyglądających na chore, gdyż ich skóra była metalowa. Zanim jednak prowadzący radio Nite zdołał dowiedzieć się od niej więcej, Gala została złapana przez Zomboty i padła ofiarą Metal Virusa. Została potem wyleczona, gdy Super Sonic i Super Silver zniszczyli wirus.

Wound Up[]

W Sonic the Hedgehog #49 Gala i grupa farmerów została zatrzymana na drodze przez pochód Badników. Gala chciała je zaatakować swoim Wisponem, ale została, wraz z innymi, zabrana przez Sonica w bezpieczne miejsce i otrzymała polecenie, aby nie zaczepiać Badników.

Charakterystyka[]

Wygląd[]

Gala jest antropomorficzną chartem afgańskim[2] o zielonych oczach. Nosi na sobie zieloną koszulę, niebieskie szelki, słomiany kapelusz i brązowe buty.

Moce i umiejętności[]

Gala wyposażona jest w Zielony Wispon.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Evan Stanley na Twitterze (ang.). twitter.com, 29 lipca 2019. [dostęp 5 maja 2022]. [zarchiwizowane z tego adresu (1 kwietnia 2021)].
  2. Blog Evan Stanley (ang.). spiritsonic.tumblr.com, 2 stycznia 2022. [dostęp 5 maja 2022]. [zarchiwizowane z tego adresu (13 stycznia 2022)].
Advertisement