FANDOM

GUN Fort V3 – pojazd pojawiający się w serialu anime Sonic X. Jest to Egg Fort zmodyfikowany przez organizację Guardian Units of Nations.

Opis Edytuj

GUN Fort V3 ma ten sam kształt co Egg Fort, ale posiada zmienione kolory. Jest niemal całkowicie srebrny. Posiada w kilku miejscach czerwone i żółte akcenty. GUN Fort V3 uzbrojony jest w wielkie wiertło na przodzie, a także dwa mniejsze po bokach. Mogą one służyć do niszczenia innych pojazdów, albo do kopania w ziemi. GUN Fort V3 wyposażony jest w różne wyrzutnie pocisków, które są w stanie rywalizować nawet z technologią Doktora Eggmana.

Historia Edytuj

Saga powrotu do domu Edytuj

GUN Fort V3 powstał z pozostałości Egg Fortu, który Doktor Eggman porzucił na dnie oceanu. GUN odzyskało statek i zmodyfikowało go. W odcinku Zaginiona mapa Prezydent wydał dowódcy GUN rozkaz wysłania GUN Fortu V3 w celu powstrzymania Eggmana, który napadł wcześniej na rządowy Seahawk. Składająca się z trzech osób załoga zabrała ze sobą Rouge w charakterze gościa. GUN Fort V3 przybył w samą porę na ratunek Sonicowi i jego przyjaciołom, których zaatakował Egg Giant-Makan. Gun Fort V3 zadał fortecy Eggmana duże uszkodzenia. Kiedy Tornado X włączyło się do walki, Eggman próbował posłużyć się zakładnikami z Seahawka. Załoga GUN Fortu V3 zignorowała jednak zakładników i postanowiła wykonać rozkaz, który polegał na zniszczeniu fortecy Eggmana. Rouge zaczęła protestować, ale jeden z członków załogi przyłożył jej pistolet. Aby zakładnicy Eggmana nie zginęli, Sonic i jego przyjaciele zaatakowali Tornadem X GUN Fort V3. Rouge powaliła wtedy członka załogi, który trzymał przy niej pistolet. Wynegocjowała pięć minut na uratowanie Topaz i załogi Seahawka. Dowódca GUN Fortu V3 wyraził zgodę i Rouge została wystrzelona w stronę pokładu. Tornado X w tym czasie zadało poważne uszkodzenia Egg Giant-Makanowi. Eggman postanowił posłużyć się swoją ostatnią bronią - potężnym laserem, który byłby zdolny zniszczyć wszystko w swoim zasięgu. Ostatecznie jednak Sonic i Knuckles zatrzymali broń i Egg Giant-Makan został unieszkodliwiony. Rouge uratowała zakładników, ale Eggman uciekł w stronę Murazji. W odcinku Sonic kontra potwór z podziemi załoga GUN Fortu V3 odmówiła wykorzystania wiertła latającej fortecy do przekopania się do Murazji, oskarżając Topaz o to że dała się złapać i utrudniła misję.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria