FANDOM

Fuzzy Wuzzy – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to pluszowy miś, który w przeszłości był ulubioną maskotką Doktora Robotnika. Według jego matki po utracie zabawki Robotnik stał się złoczyńcą.

Opis Edytuj

Momma Robotniks Birthday 193

Fuzzy Wuzzy jako pluszowy miś

Fuzzy Wuzzy wyglądał początkowo jak nieduży, pluszowy miś o brązowo-beżowym futrze. Po transformacji stał się znacznie większy, a także otrzymał cztery ręce i dwie głowy: jedną z poważną miną, drugą z zezem. Fuzzy Wuzzy dysponuje wielką siłą fizyczną i jest dość szybki.

Historia Edytuj

Według matki Robotnika, Fuzzy Wuzzy był ulubioną maskotką jej syna kiedy mieszkali w Chaos City. W trakcie przeprowadzki Fuzzy Wuzzy zaginął i przez to Doktor Robotnik miał stać się zły.

Momma Robotniks Birthday 227

Fuzzy Wuzzy śpiewający mamie Robotnika urodzinową piosenkę

W odcinku Momma Robotnik's Birthday Momma Robotnik zwabiła Tailsa do Chaos City, wmawiając mu że jeśli odnalazłby Fuzzy'ego Wuzzy'ego w jej starym domu, to Robotnik znów byłby dobry. W rzeczywistości była to pułapka, która przyciągnęła także Sonica. Gdy jeż uwolnił swojego przyjaciela ze starego domu Robotników w Chaos City, Momma Robotnik wypuściła pluszowego misia ze swojego urodzinowego tortu. Po chwili Fuzzy Wuzzy transformował się w wielką bestię, która złapała Tailsa. Sonic jednak związał mu nogi liną i zabrał swojego przyjaciela, a drugi koniec liny zarzucił na elektryczny płot. Gdy Fuzzy Wuzzy ruszył w pościg za jeżem, został porażony przez prąd biegnący po linie z ogrodzenia. Rozhisteryzowany Doktor Robotnik zaczął wtedy błagać Sonica o to, aby uratował jego maskotkę, co też jeż uczynił. Fuzzy Wuzzy podszedł następnie do Robotnika i jego matki, rzucając w nich tortem i śpiewając urodzinową piosenkę. Został później z Robotnikiem, który był szczęśliwy że Sonic pomógł mu pozbyć się matki, którą pracownicy azylu dla matek pomogli zabrać.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria