FANDOM

Frozen Peak – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to zaśnieżony górski szczyt.

Opis Edytuj

IDW 14 Frozen Peak Base

Baza na Frozen Peak

Frozen Peak to zaśnieżony górski szczyt. Warstwa śniegu jest tutaj tak gruba, że utrudnia rozpędzanie się nawet Sonicowi. Oprócz tego szczyt porastają drzewa iglaste. Znajduje się tutaj stara baza Doktora Eggmana, która została ukryta w przysypanej śniegiem skale. Baza posiada główne wejście na górze, oraz trzy zablokowane okna na dole.

Historia Edytuj

Infection Edytuj

IDW 14 Silver i Sonic vs Metal

Silver i Sonic walczący z Metal Soniciem

W Sonic the Hedgehog #14 Doktor Starline zwabił Sonica i Silvera na Frozen Peak, gdzie Badniki przenosiły materiały ze starej bazy do Final Egg przez portal. Bohaterowie stoczyli tutaj walkę ze Starlinem i Metal Soniciem. W trakcie starcia Starline zdołał ich oszukać i podał im kod do sejfu bazy, który w rzeczywistości służył do detonacji materiałów wybuchowych. Silver zdetonował bomby, a Sonic pospieszył mu z pomocą. Baza została w dużym stopniu zniszczona, ale bohaterowie przetrwali eksplozję dzięki osłonie, którą zapewnił im Silver.