Frog Forest – dziewiąty poziom w Sonic Heroes.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Frog Forest to wielki zielony las, wypełniony grzybami i wielkimi owocami. Zamieszkiwany jest przez wielkie żaby, zsyłające deszcz. Jeśli gracz zbliży się do żaby, ta przywoła opady, które doprowadza do gwałtownego wzrostu pobliskich roślin. Pozwala to na łatwiejsze przemieszczanie się po lesie.

Gracz porusza się głównie po zielonych platformach, a także zjeżdża po gałęziach, działających jak szyny. Gracz może odbijać się od rosnących tutaj owoców, grzybów i kwiatów. Można tutaj spotkać również kwiaty, działające jak śmigła. Gracz powinien wykonać Tornado Jump w pobliżu kwiatu, aby oderwać go od łodygi i móc użyć jako środka transportu. Kwiaty poruszają się w danym kierunku automatycznie, gracz może tylko obniżać i zwiększać wysokość lotu, a także w dowolnym momencie puścić się śmigła. Inne zastosowanie mają liany, dzięki którym gracz może skakać wysoko i na długie odległości. Pojawiają się tutaj również zielone drogi, na których postacie nieznacznie przyspieszają.

Na końcu poziomu znajduje się wielki grzyb, który gracz musi okrążyć. Za grzybem znajduje się długa, nieustannie rosnąca gałąź. Gracz musi się po niej poruszać, podczas opadów deszczu, które spowodują że będzie się ona przedłużać, aż dotrze do zagajnika, w którym poziom się kończy.

Misje[edytuj | edytuj kod]

Team Sonic[edytuj | edytuj kod]

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca.

  • Normalna misja: Przejdź przez las, w którym żyją dzikie zwierzęta!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

35,000 38,000
Ranga B 2.png

32,000 35,000
Ranga C 2.png

28,000 30,000
Ranga D 2.png

25,000 28,000
Ranga E 2.png

<25,000 <28,000

Team Dark[edytuj | edytuj kod]

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny.

  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

45,000 14:00
Ranga B 2.png

40,000 14:30
Ranga C 2.png

35,000 15:00
Ranga D 2.png

30,000 16:00
Ranga E 2.png

<30,000 >16:00

Team Rose[edytuj | edytuj kod]

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Kończą go przed wejściem na wielkiego grzyba.

  • Normalna misja: Zwiedź las zamieszkany przez żaby!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

40,000 3:30
Ranga B 2.png

38,000 4:-0
Ranga C 2.png

34,000 4:30
Ranga D 2.png

30,000 5:00
Ranga E 2.png

<30,000 >5:00

Team Chaotix[edytuj | edytuj kod]

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta kolejną misję. Tym razem muszą przejść przez las, bez bycia wykrytym przez pobliskie żaby. Kończą poziom po okrążeniu wielkiego grzyba.

  • Normalna misja: Przedostań się przez las, bez bycia wykrytym przez żaby!
  • Dodatkowa misja: Spiesz się i przedostań się przez las, bez bycia wykrytym przez żaby!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

40,000 42,000
Ranga B 2.png

38,000 40,000
Ranga C 2.png

34,000 36,000
Ranga D 2.png

30,000 32,000
Ranga E 2.png

<30,000 <32,000

Multiplayer[edytuj | edytuj kod]

Frog Forest pojawia się również jako drugi poziom w wieloosobowym trybie Expert Race. Gracze rozpoczynają od wskoczenia do pierwszej jaskini z zielonymi grzybami, następnie poruszają się po wiszących w powietrzu platformach, latają na kwiatach-śmigłach i zjeżdżają po gałęziach. Poziom kończy się dotarciem jednej z drużyn do mety, położonej na ostatniej platformie przed wielkim grzybem.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Frog Forest

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Knuckles w tym poziomie wspomina Mushroom Hill Zone, gdy na widok wielkiego grzyba mówi Na mojej wyspie również są grzyby, jednak nie tak wielkie.
  • Jest to drugi poziom, w którym zadaniem Chaotix, nie jest zniszczenie/znalezienie określonej liczby przedmiotów, lecz dotarcie do mety.