Frigate Skullian (アステロイドスペースクラフト Asuteroido Supēsukurafuto?, dosł. "Asteroid Spacecraft") – boss poziomu Asteroid Coaster w Sonic Colors. Jest ulepszoną wersją Frigate Orcan ze Starlight Carnival.

Opis Edytuj

Frigate Skullian to wielki statek kosmiczny, przypominający dwa kościane wieloryby. Pod pancerzem chowa roboty, które stanowią jego źródło zasilania. Frigate Skullian posiada także dwa działka.

Boss Edytuj

Wii Edytuj

W wersji na Wii walka ma miejsce na magicznej, fioletowej trasie. W trakcie walki Frigate Skullian strzela w gracza pociskami ze swoich dwóch działek. Boss strzela w gracza pociskami ze swoich działek. Potrafi się także teleportować. Po przejściu przez teleport zaczyna z niego wyrzucać asteroidy, które odbijają się od trasy po której biegnie gracz. Trzeba uderzać go w oko. Wraz z otrzymywaniem kolejnych uderzeń Skullian zaczyna wypuszczać z siebie dym. Po otrzymaniu kolejnych ciosów czaszki na jego pancerzu pękną i ujawnią zasilające go roboty. Frigate Skullian może również upuszczać różne Wispy. Orange Rocket pozwala uderzyć go od spodu, zadając dodatkowe obrażenia. Po zniszczeniu boss wyrzuca z siebie pierścienie, które można zebrać.

DS Edytuj

W wersji na Nintendo DS walka ma miejsce na zielonej trasie, przypominającej pancerz Frigate Sulliana. Frigate Skullian posiada doczepione do siebie wagony. Frigate Skullian atakuje gracza wielkim młotem, który tworzy z asteroid. Po uderzeniu w trasę gracz może wskoczyć w młot i odbić do Frigate Skulliana, aby zadać mu obrażenia. Boss potrafi także strzelać laserami. Kiedy otrzymuje obrażenia, upuszcza wagony z których mogą wypaść pierścienie, albo Wisp zapewniający moc Violet Void. Moc ta pozwala zadać bardzo dużo obrażeń bossowi, a jeśli urośnie wystarczająco, to będzie mogła go wessać i zniszczyć natychmiastowo.

Rangi Edytuj

Rangi z wersji na Wii.

Ranga Wymagania
Ranga S 12

2900000
Ranga A 19

2300000
Ranga B 12

2000000
Ranga C 11

1650000
Ranga D 5

0

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Orcan & Skullian - Wii
Orcan & Skullian - DS
Orcan & Skullian - DS (Allegro)

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Wii Edytuj

[?
]
Galeria

DS Edytuj

[?
]