Frigate Skullian (アステロイドスペースクラフト Asuteroido Supēsukurafuto?, dosł. "Asteroid Spacecraft") – boss poziomu Asteroid Coaster w Sonic Colors. Jest ulepszoną wersją Frigate Orcan ze Starlight Carnival.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Frigate Skullian to wielki statek kosmiczny, przypominający dwa kościane wieloryby. Pod pancerzem chowa roboty, które stanowią jego źródło zasilania. Frigate Skullian posiada także dwa działka.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Wii[edytuj | edytuj kod]

W wersji na Wii walka ma miejsce na magicznej, fioletowej trasie. W trakcie walki Frigate Skullian strzela w gracza pociskami ze swoich dwóch działek. Boss strzela w gracza pociskami ze swoich działek. Potrafi się także teleportować. Po przejściu przez teleport zaczyna z niego wyrzucać asteroidy, które odbijają się od trasy po której biegnie gracz. Trzeba uderzać go w oko. Wraz z otrzymywaniem kolejnych uderzeń Skullian zaczyna wypuszczać z siebie dym. Po otrzymaniu kolejnych ciosów czaszki na jego pancerzu pękną i ujawnią zasilające go roboty. Frigate Skullian może również upuszczać różne Wispy. Orange Rocket pozwala uderzyć go od spodu, zadając dodatkowe obrażenia. Po zniszczeniu boss wyrzuca z siebie pierścienie, które można zebrać.

DS[edytuj | edytuj kod]

W wersji na Nintendo DS walka ma miejsce na zielonej trasie, przypominającej pancerz Frigate Sulliana. Frigate Skullian posiada doczepione do siebie wagony. Frigate Skullian atakuje gracza wielkim młotem, który tworzy z asteroid. Po uderzeniu w trasę gracz może wskoczyć w młot i odbić do Frigate Skulliana, aby zadać mu obrażenia. Boss potrafi także strzelać laserami. Kiedy otrzymuje obrażenia, upuszcza wagony z których mogą wypaść pierścienie, albo Wisp zapewniający moc Violet Void. Moc ta pozwala zadać bardzo dużo obrażeń bossowi, a jeśli urośnie wystarczająco, to będzie mogła go wessać i zniszczyć natychmiastowo.

Rangi[edytuj | edytuj kod]

Rangi z wersji na Wii.

Ranga Wymagania
Ranga S 12.png

2900000
Ranga A 19.png

2300000
Ranga B 12.png

2000000
Ranga C 11.png

1650000
Ranga D 5.png

0

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Orcan & Skullian - Wii
Orcan & Skullian - DS
Orcan & Skullian - DS (Allegro)

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Artwork[edytuj | edytuj kod]

Zrzuty ekranu[edytuj | edytuj kod]

Wii[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

DS[edytuj | edytuj kod]

[?
]