FANDOM

Freeze Banger – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to urządzenie służące do zamrażania trafionych celów.

Opis Edytuj

Freeze Banger to żółto-szare urządzenie przypominające odkurzacz. Nie służy jednak do sprzątania, ale strzela pociskami, które zamrażają trafione cele w bryłach lodu.

Historia Edytuj

W odcinku Birth of a Salesman Wes Weasley zademonstrował Doktorowi Robotnikowi Freeze Banger, ale przez przypadek zamroził go, gdy Grounder nacisnął swoim nosem na przycisk. Mimo tego Robotnik kupił dwie sztuki Freeze Bangera i wyposażył nimi Scratcha i Groundera. Robotom udało się zajść Sonica z dwóch stron, ale jeż przeskoczył między ich strzałami. Scratch i Grounder zamrozili się nawzajem. Sonic, co prawda, rozmroził ich, ale stopił tym samym ich ciała. Freeze Banger został potem połączony z Darkinatorem, Gravity Stopperem i De-Atomizerem w jedno urządzenie znane jako Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher, które Sonic wykorzystał przeciwko Robotnikowi.

Galeria Edytuj