FANDOM

Freedom Stormer – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to żółty samolot dwupłatowy zbudowany przez Knothole Freedom Fighters.

Opis Edytuj

Freedom Stormer to dość duży, żółty samolot dwupłatowy zbudowany przez Knothole Freedom Fighters. Jego wygląd świadczy o wykonaniu z kiepskiej jakości materiałów. Z przodu posiada długą, szarą łopatę. Samolot nie posiada jednak płetwy ogonowej, a jego koła nie są w stanie zapewnić stabilnego lądowania. Freedom Stormer musi także startować z wysokich miejsc, aby móc wzbić się odpowiednio w powietrze i polecieć.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sonic and the Secret Scrolls 052

Freedom Stormer lecący nad pasmem Great Mountains

W odcinku Sonic and the Secret Scrolls Knothole Freedom Fighters pokazali Sonicowi Freedom Stormer, którym zamierzali polecieć do Magi i zdobyć znajdujący się tam Secret Scroll. Sonic nie był zachwycony samolotem i odmówił uczestniczenia w locie i zamiast tego wolał polecieć. Mimo tego pomógł samolotowi wystartować odczepiając trzymające go liny i umożliwiając mu zsunięcie się z urwiska. Freedom Stormer początkowo spadał, ale pilotujący go Rotor zdołał wyrównać kurs. Na pokładzie znaleźli się także Sally, Antoine i Bunnie. Bohaterowie dolecieli do Magi, ale w trakcie lądowania nie mogli się zatrzymać. Ostatecznie Sonic uratował ich, ciągnąc samolotem za odstającą linę i zatrzymując go. Po zdobyciu Secret Scroll, Knothole Freedom Fighters mieli wracać samolotem do Knothole, ale tym razem Sonic chciał pilotować. Jego powietrzne akrobacje były w odczuciu pasażerów niepokojące.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria