FANDOM

Cudzy1 Arms is always too wrapped up in himself to do anything useful. I'm a bright spark, though, and I reckon I know how to beat you. Cudzy2
Frankly, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Frankly – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także drugim przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Frankly to humanoidalny robot o jasnofioletowej teksturze ciała. Jego charakterystyczną cechą są poziome anteny wystające z głowy. W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine jego wygląd jest nieco inny niż w serialu - jest odrobinę wyższy, a jego pancerz ma bardziej intensywny kolor. W wersji ośmiobitowej ma także niebieską głowę.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 060

Frankly wraz z Dynamightem i Skweelem

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Frankly pojawił się w retrospekcji Sonica. W nieznanym czasie przed główną akcją odcinka, Doktor Robotnik zwołał część swoich najgroźniejszych robotów na zebranie. Zlecił im pojmanie jeża Sonica, za rekordową nagrodę miliarda Mobiumów. Po tym jak jeż ujawnił swoją obecność na zebraniu i wybiegł z namiotu, Frankly znalazł się w jednej z mniejszych grupek mających otoczyć go w lesie. Wraz z Dynamightem oraz Skweelem dotarł do Sonica. Był on przebrany za konferansjera, przez co roboty nie rozpoznały go. Jeż zwabił roboty do podstawionego namiotu cyrkowego, który w rzeczywistości kamuflował urwisko. Frankly wraz z robotami spadł z impetem na ziemię.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

Frankly-big

Frankly pojawia się jako drugi przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Suketoudary z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Frankly, podobnie jak Dragon Breath, posiada specjalny efekt dudnienia towarzyszący upuszczaniu przez niego fasolek. Efekt ten należał pierwotnie do postaci Zoh Daimaoh z oryginalnego Puyo Puyo.