Forward Power Attack – atak wykorzystywany przez drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Posługują się nim postacie specjalizujące się w mocy.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Forward Power Attack jest atakiem wykonywanym przez silne postacie (Knuckles, E-123 Omega, Big, Vector). Aby go wykonać, gracz musi najpierw skorzystać z ataku Fire Combination, a następnie klikać przycisk ataku. Forward Power Attack polega na zadawaniu ciosów centralnie przed siebie. Po wykonaniu tego ataku, jeśli postać ma wystarczająco dużo miejsca i gracz kontynuuje szybkie wciskanie przycisku ataku, silna postać wykona Remote Power Attack. Jeśli klawisz ataku wciskany jest w dłuższych odstępach czasu, postać nadal będzie wykonywała Forward Power Attack.

Forward Power Attack służy do zadawania obrażeń przeciwnikom, niszczenia przeszkód, lub aktywowania Power Gongów.

Rodzaje Edytuj

Każda drużyna posiada inny rodzaj Forward Power Attacku.

  • Team Sonic – Knuckles wyprowadza szybkie ciosy z prawej dłoni do przodu. Atak ten nazywa się Dash Punch.
  • Team Dark – E-123 Omega wyprowadza szybkie ciosy z prawego ramienia do przodu. Atak ten nazywa się Dash Punch.
  • Team Rose – Big wyciąga swoją wędkę i wykonuje nią szybki wymach do przodu. Atak ten nazywa się Umbrella Attack
  • Team Chaotix – Vector odchyla się lekko do tyłu, a następnie szybko wysuwa paszczę do przodu.