Focke-Wulf (ホッケウルフ Hokke Urufu?) – antropomorficzny niebieski wilk, jeden ze złoczyńców w grze Tails' Skypatrol. Służy Witchcart i jest pierwszym bossem w grze.

Historia Edytuj

Podczas wydarzeń z gry Tails' Skypatrol Focke-Wulf, Bearenger i Carrotia pomagali Witchcart w podboju pewnej wyspy, na której zbudowali wiele linii kolejowych. Grozili również tamtejszym mieszkańcom, że zmienią ich w kryształy. Wkrótce na wyspie zjawił się Miles "Tails" Prower. Focke-Wulf zaatakował go jako pierwszy w Rail Canyon Area. Został jednak pokonany w walce z lisem.

Boss Edytuj

Walka z Focke-Wulfem ma miejsce pod koniec poziomu Rail Canyon Area. Pilotuje swój latający motocykl. Atakuje gracza, rzucając za siebie bomby, które można zniszczyć pierścieniem. Po uderzeniu bomba rozrzuca kilka odłamków dookoła. Aby go pokonać należy uderzyć go pierścieniem 20 razy, albo rzucić nim o ziemię 4 razy.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Focke-Wulf jest złoczyńcą, który wiernie służy Witchcart i spełnia jej rozkazy. Lubi wyrządzać innym krzywdę, szczególnie jeśli wejdą mu w drogę.

Wygląd Edytuj

Focke-Wulf to niebieski wilk z oczami tego samego koloru. Jedynie jego pyszczek i nos mają kolor brzoskwiniowy.

Moce i umiejętności Edytuj

Focke-Wulf umie pilotować latający motocykl, z którego rzuca bombami. Po wybuchu bomby rozpadają się na maksymalnie cztery odłamki.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Falke Wulf

Falke Wulf w komiksach

W komiksach Focke-Wulf znany jest jako Falke Wulf. Należy do oddziału Witchcarters - trójki mobian pracujących dla Wendy Naugus. Imię postaci zostało zmienione ze względu na podobieństwo do angielskiego wulgaryzmu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Focke-Wulf

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Focke-Wulf to nazwa niemieckiej firmy, która zajmowała się produkcją samolotów dla Luftwaffe podczas II wojny Światowej.