FANDOM

Floral Forest Village – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wioska w której mieszka Cream wraz ze swoją rodziną.

Opis Edytuj

Floral Forest Village to mała, odosobniona wioska w której ludność jest rozsiana w małym zagęszczeniu. Dominują tutaj niewielkie domy jednorodzinne. Wioskę otacza gęsty las, a na północ od wioski znajduje się polana.

Historia Edytuj

Crisis City Edytuj

W Sonic the Hedgehog #18 Floral Forest Village została zaatakowana przez Doktora Eggmana, który wykorzystując swój Faceship rozlał po niej Metal Virus, zmieniając wielu mieszkańców w Zomboty. Sonic przybył do wioski w tym samym czasie, aby uratować pozostałych mieszkańców, a w szczególności Cream. Vanilla i Chocola barykadowali w tym czasie mieszkanie. Cream chciała pomóc swoim sąsiadom, ale matka zabroniła jej wychodzić z domu. Cream wysłała zatem Gemerla, aby wsparł mieszkańców. Podczas gdy Sonic biegł przez wioskę, była ona dewastowana przez Zomboty. Jeż uratował także grupę mieszkańców przed Zombotami i wskazał im drogę do statku ratunkowego, który miał ich zabrać. Gemerl zaatakował potem Sonica, uznając go za zagrożenie dla Cream, ponieważ jeż był już częściowo zainfekowany. Sonic musiał uciekać, aby cofać postęp infekcji. Gemerl tymczasem kontynuował walkę z Zombotami, ale przerwała mu Cream, która poprosiła o to aby użył mniej brutalnych metod. Gemerl walczył więc z Zombotami łagodniej, ale wiązało się to z tym że został przez nie w końcu otoczony. Nie mógł pomóc Cream, która potrzebowała kogoś kto uratowałby Vanillę, Cheese'a i Chocolę przed Zombotami, które wdarły się do ich domu. Sonic był w tym czasie zajęty gaszeniem pożaru w lesie, który dwójka mieszkańców chciała wzniecić aby zatrzymać rozprzestrzenianie się infekcji. Kiedy wrócił do wioski, utorował Cream i Vanilli drogę ucieczki z domu, ale Cheese i Chocola stali się już Zombotami. Po tym jak Cream i Vanilla odleciały w kierunku północnej polany, Gemerl uratował Sonica przed Zombotami i również wyruszył za swoją rodziną. Po tym jak Sonic otrzymał od Rouge informację o tym że Eggman skierował się do Sunset City, opuścił wioskę. Przedtem zamknął Cheese'a i Chocolę w szklanych słojach, które zaczęły być jednak przez nich rozbijane.

Big's Big Adventure Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big odwiedził Floral Forest Village podczas swoich poszukiwań Żabka. Próbował znaleźć Cream i poprosić ją o pomoc, ale zastał wioskę całkowicie spustoszoną po ostatnim ataku Zombotów.