FANDOM

Flicky Island (フリッキーアイランド Furikkīa Irando?) zwana również Flickies' Island – miejsce akcji gry Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Jest to wyspa w bliżej nieokreślonym rejonie Ziemi. Zamieszkana jest przez Flicky.

Opis Edytuj

Flicky Island to bardzo zróżnicowana wyspa. Obok zielonych pól i wzgórz, pojawiają się pokryte śniegiem górskie szczyty, park rozrywki, a nawet wulkan. Początkowo znajdowały się tu również bazy Doktora Robotnika, ale zostały zniszczone przez Sonica.

Historia Edytuj

Doktor Robotnik wykrył Szmaragdy Chaosu na wyspie. Na niej odkrył zamieszkujące ją Flicky oraz ich zdolność do podróży międzywymiarowych za pomocą wielkich pierścieni. Postanowił je zrobotyzować, aby pomogły mu odnaleźć cenne klejnoty. Robotnik zbudował kilka baz na wyspie oraz stworzył "Generator Pierścieni", którego używał do łapania Flicków.

Na wyspę trafili również Sonic, Tails i Knuckles. Sonic, dowiedziawszy się o sytuacji, ruszył w pościg za Eggmanem i pokonał go, niszcząc jego bazy.

Lokacje Edytuj

W innych mediach Edytuj

Flicky Island pojawia się w komiksach wydawnictw Fleetway Editions i Archie Comics jako poboczna lokacja. Jej losy są podobne jak w grach.