FANDOM

Flicky – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Są to nieantropomorficzne błękitniki górskie.

Opis Edytuj

Flicky to odmiana błękitnika górskiego. Flicky są zwykle koloru niebieskiego, ale występują także bardziej otyłe, zielone odmiany, oraz czerwone i różowe. Najczęściej spotykane Flicky majhą krótkie trójpalczaste pomarańczowe nóżki oraz dziób. Skrzydła są średnich rozmiarów, a tułów jest mniejszy od głowy. Znaczną część głowy zajmują oczy z niewielkimi szarymi tęczówkami. Twarze Flicky mają przeważnie małe plamki oraz ciemniejszy pasek w okolicach oczu.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Flicky często padały ofiarą Doktora Eggmana, który porywał je do zasilania swoich robotów.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #5 Sonic i Espio uratowali grupę Flickych, podczas walki w górach z Antonami i Hoverby.

Infection Edytuj

W Sonic the Hedgehog #13 Flicky przyleciał do Sonica, który wypoczywał po swoich ostatnich przygodach. Ptak wysłuchał opowieści niebieskiego jeża. W Sonic the Hedgehog #16 śpiący w dziupli niedaleko Windmill Village Flicky został zainfekowany przez Metal Virus, który w nocy rozprzestrzenił się po jego drzewie. Flicky poleciał do najbliższego, wielkiego miasta.

Flock Together Edytuj

IDW Charmy Flickies

Flicky-Zomboty i Charmy

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 duża migracja Flicky-Zombotów zaatakowała prom ratunkowy, którym lecieli Vector i Espio. Towarzyszył im również Charmy-Zombot. Vector szybko ruszył na zewnątrz pokładu, wyposażony w tarczę którą odpierał atakujące go Flicky. Nie mógł jednak złapać Charmy'ego, gdyż Flicky utworzyły wokół pszczoły formację obronną i przeszkadzały dodatkowo trzepotaniem swoich skrzydeł. Część z nich próbowała zaatakować Vectora od tyłu, ale zostały rozproszone przez bombę dymną Espio. Flicky nadal atakowały najpierw Vectora, odbijając się od jego tarczy, a potem były odpierane przez Espio, który przejął osłonę. Vectorowi z kolei przekazał bombę dymną, której krokodyl użył do rozproszenia formacji chroniącej Charmy'ego. Po tym jak krokodyl złapał pszczołę, razem z Espio wycofał się do środka statku.

The Last Minute Edytuj

W Sonic the Hedgehog #21 grupa Flicky-Zombotów przelatywała nad laboratorium Tailsa w Central City. Lisowi udało się złapać jednego z nich i wykorzystać do zdobycia próbki Metal Virusa, niezbędnej w procesie tworzenia lekarstwa.