FANDOM

Flicky – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Są to nieantropomorficzne błękitniki górskie.

Opis Edytuj

Flicky to odmiana błękitnika górskiego. Flicky jest koloru niebieskiego. Ma krótkie trójpalczaste pomarańczowe nóżki oraz dziób. Skrzydła są średnich rozmiarów, a tułów jest mniejszy od głowy. Znaczną część głowy zajmują oczy z niewielkimi szarymi tęczówkami. Twarze Flicky mają przeważnie małe plamki oraz ciemniejszy pasek w okolicach oczy.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Flicky często padały ofiarą Doktora Eggmana, który porywał je do zasilania swoich robotów.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #5 Sonic i Espio uratowali grupę Flickych, podczas walki w górach z Antonami i Hoverby.

Infection Edytuj

W Sonic the Hedgehog #13 Flicky przyleciał do Sonica, który wypoczywał po swoich ostatnich przygodach. Ptak wysłuchał opowieści niebieskiego jeża. W Sonic the Hedgehog #16 śpiący w dziupli niedaleko Windmill Village Flicky został zainfekowany przez Metal Virus, który w nocy rozprzestrzenił się po jego drzewie. Flicky poleciał do najbliższego, wielkiego miasta.

The Last Minute Edytuj

W Sonic the Hedgehog #21 grupa Flicky-Zombotów przelatywała nad laboratorium Tailsa w Central City. Lisowi udało się złapać jednego z nich i wykorzystać do zdobycia próbki Metal Virusa, niezbędnej w procesie tworzenia lekarstwa.