FANDOM

Fioletowy WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Pewnego razu w przeszłości, Fioletowe Wispy i ich planeta znalazły się w obliczu zagrożenia ze strony Doktora Eggmana. Zostały wtedy ocalone przez Sonica, który zrozumiał ich język dzięki pomocy Tailsa. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Krótko przed końcem walk, wiele Fioletowych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w Barricade Town.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Fioletowe Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Fioletowe Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Fioletowe Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do reszty Wispów, Fioletowe są dość brutalne. Wolą trzymać się z boku i kiedy ktoś podejdzie do nich za blisko, te zaczynają zagrażać innym, poprzez gryzienie i straszenie. Nie są one jednak takie z natury. Powoduje to działalność Doktora Eggmana, który pozbawił je energii. Jednak nawet mimo tego Fioletowe Wispy wsparły Sonica w jego misji.

Wygląd Edytuj

Fioletowy Wisp to Wisp o filetowym kolorze skóry. Nie posiada oczu, jednak ma czarne usta z ostrymi końcami, które wyglądają jak złowieszczy uśmiech. Ponadto, posiada trzy szerokie odnóża wystające z jego głowy. Ma na niej również pięć odstających i poszarpanych kawałków skóry.

Moce i umiejętności Edytuj

Fioletowy Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na czarnej dziurze.