Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Final Zone – siódmy, finałowy poziom w grze Sonic the Hedgehog. Następuje bezpośrednio po Scrap Brain Zone. Składa się on wyłącznie z walki z finałowym bossem.

Opis[]

Final Zone to krótki, jednoaktowy poziom położony w sercu bazy Scrap Brain Zone. Rozgrywa się na szybą widoczną w cutscence zakańczającej akt drugi tego poziomu. Poziom składa się z krótkiego korytarza wiodącego do areny finałowego bossa. Za areną znajduje się mały skrawek bazy, zakończony przepaścią. Poziom nie posiada żadnych pierścieni ani power-upów.

Boss[]

Osobny artykuł: Boss poziomu Final Zone

Głównym elementem poziomu jest walka z bossem. Eggman ukrywa się w tłokach, wysuwających się z sufitu i podłogi. Następnie atakuje elektrycznością. Wymaga 8 uderzeń do pokonania.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Final Zone
Final Zone (Masa's Demo Version)

W innych mediach[]

Sonic X[]

Final Zone pojawia się w komiksach wydawnictwa Archie Comics - głównej serii oraz komiksie Sonic X. Jest podobny do growego odpowiednika.

Galeria[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Początkowo, Final Zone miało być pełnowymiarowym trzecim aktem Scrap Brain Zone.
  • Poziom ma 2 możliwe zakończenia. Pierwsze to uderzenie Eggmana kiedy ucieka, a drugie to pozwolenie mu na ucieczkę bez uderzania go. Nie ma to jednak wpływu na zakończenie gry.
Advertisement