Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.

Ten artykuł dotyczy usuniętego bossa. Być może szukałeś bossa używającego muzyki o tej nazwie?
FinalFever.png

Final Fever lub R9 Boss – nazwa planowanego dodatkowego poziomu i zarazem bossa w reedycji gry Sonic the Hedgehog CD. Miał być prawdziwym finałowym bossem dostępnym po zdobyciu wszystkich siedmiu Kamieni Czasu oraz pokonaniu bossa poziomu Metallic Madness.

Opis[]

Niewiele wiadomo na temat bossa. Nie są znane jego ataki, ani także wygląd poziomu, w którym by się znajdował. Sam boss miał być wielkim robotem stworzonym na wzór Doktora Robotnika, podobnym do Death Egg Robota.

Według Christiana Whiteheada, walka miała rozgrywać się w dobrej przyszłości (w związku z zebraniem Kamieni Czasu) i wykorzystywać podróże w czasie. Robot miał być niezniszczalny, a jedynym sposobem na zadanie obrażeń byłoby cofnięcie się w czasie i uszkodzenie maszyny gdy ta jeszcze powstawała[1].

Walce towarzyszyłby utwór z walki z normalnym finałowym bossem (o nazwie bossa, "Final Fever"), zaś tamtemu normalny utwór bossa. Prace nad bossem zostały wstrzymane ze względu na żądania Sonic Teamu, aby reedycja nie odbiegała znacząco od oryginału.

Przypisy

Zobacz też[]

Advertisement