FANDOM

Finałowy boss poziomu Silver Castle Zone – szósty i finałowy boss w grze Sonic Blast. Można go odblokować po zdobyciu wszystkich Szmaragdów Chaosu na specjalnych poziomach i pokonaniu poprzedniego bossa.

Opis Edytuj

Jest to robot w kształcie jajka. Może podzielić się na dwa segmenty. Dolna część posiada czarny kolor. Unosi się lekko nad ziemią dzięki silnikom odrzutowym. Dookoła niej obraca się piła tarczowa. W górnym segmencie zasiada Eggman. Ta część jest od dołu otoczona piłą tarczową, a po bokach chronią ją dwa świdry.

Boss Edytuj

Po pokonaniu poprzedniego bossa poziomu Silver Castle Zone, gracz przejdzie do tej walki (jeśli zebrane zostały wszystkie Szmaragdy Chaosu na specjalnych poziomach). Na początku walki boss rozdziela się na dwie części. Dolna pozostaje nieruchoma na środku pola walki i działa jak platforma. Gracz może stanąć na tej platformie, ale powinien uważać aby nie wpaść przy tym na piłę obracającą się dookoła platformy. Górna część unosi się natomiast nad areną. Od spodu również otacza ją piła tarczowa, a po bokach chronią dwa świdry. Górny segment leci od prawej do lewej strony i zrzuca na dół kule energii. Czasami może wystrzelić wiele kul naraz. Na segmencie tym wyświetla się głowa Eggmana. Gracz musi zaatakować górną część kokpitu, kiedy wyświetla się na nim strzałka w górę. W przeciwnym wypadku boss nie otrzyma uderzenia. Po otrzymaniu 8 uderzeń dolny segment zacznie się przemieszczać, co utrudni walkę. Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 15 uderzeń. Po zniszczeniu go gracz uzyskuje dobre zakończenie.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Boss

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria