FANDOM

Fastest (ファスティスト Fasutisuto?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Posiada najwyższy możliwy limit prędkości.

Opis Edytuj

Fastest jest niebieską deską. W grze Sonic Riders posiada metalowy środek, podczas gdy na zewnątrz jest niebieska z czarnym przodem i tyłem. W Sonic Riders: Zero Gravity deska jest bardziej wypukła, ale zachowuje swoją kolorystykę. Z kolei w Sonic Free Riders posiada niebiesko-żółtą kolorystykę i znów jest bardziej płaska.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 Gear with the highest top speed. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
Fastest

Fastest w Sonic Riders

Fastest po raz pierwszy pojawiła się w grze Sonic Riders. Można ją odblokować znajdując instrukcję naprawy Fastest w misji 5 Sega Carnival, oraz wrak Fastest po ukończeniu misji 5 w Metal City w Mission Mode - należy następnie zebrać 10 sztuk zielonego złomu, 40 żółtego, 10 czerwonego, 20 niebieskiego i 5 fioletowego aby ją naprawić. Fastest posiada najwyższą możliwą maksymalną prędkość, kosztem bardzo niskiej siły, przyspieszenia i skręcania, co oznacza że trudną nią sterować przy osiąganiu wysokich prędkości, oraz przyspiesza się nią bardzo powoli. Z tego powodu odbudowanie swojej prędkości po kolizji może być niełatwym zadaniem. Jednakże Fastest posiada bardzo szybki Air Boost, który pozwala to nadrobić. Niemniej jednak Fastest nie może uzupełniać paliwa z trików i umiejętności poszczególnych typów postaci, takich jak jazda po szynach, latanie przez pierścienie przyspieszające i rozbijanie przeszkód. Oznacza to, że jedynym źródłem paliwa podczas jazdy na tej desce będą Air Pit oraz Item Boxy, albo zdobywanie wyższego poziomu.

Przyspieszenie ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 The ultimate speed gear, at the cost of all else. If kept at top speed, it is without rival. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
Fastest ZG

Fastest w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Fastest może być zakupiona w sklepie za 1900 pierścieni. Fastest posiada podobne statystyki co w Sonic Riders - najwyższą maksymalną prędkość, ale niskie przyspieszenie, siłę i skręcanie. Może się rozpędzać do bardzo wysokich prędkości, ale potrzebuje na to dużo czasu, a dodatkowo jest trudniejsza w sterowaniu, zwłaszcza podczas jazdy w trudnym terenie. Oprócz tego nie posiada żadnych unikatowych właściwości.

Przyspieszenie █ ░ ░ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ █ █
Siła █ █ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Fastest posiada także trzy Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Grind Grind Icon Umożliwia jazdę po szynach w przeznaczonych do tego strefach. 50 pierścieni
Max Speed UP Max Speed UP Icon Zwiększa maksymalną prędkość 100 pierścieni
Max Speed UP Max Speed UP Icon Zwiększa maksymalną prędkość 100 pierścieni i poprzedni Max Speed UP

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 This gear is tuned for top speed above all else. Keep it running at max, and nothing else can come close! Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
Fastest FR

Fastest w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Fastest można zakupić w sklepie za 1000 pierścieni. Podobnie jak w poprzednich grach posiada wysoką maksymalną prędkość, ale minimalne pozostałe statystyki, które czynią ją trudną w sterowaniu i odbudowywaniu nabytej prędkości w razie kolizji. Co więcej ilość paliwa uzyskiwanego z trików i umiejętności odpowiednich dla typów postaci jest zredukowana o 60%. Fastest może być wyposażona w dwie Gear Parts.

Przyspieszenie █ ░ ░ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ █ █
Siła █ ░ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ ░ ░ ░ ░ ░

Galeria Edytuj