Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Fang the Sniper – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzny wilko-skoczkowaty gryzoń, najemnik i łowca skarbów, przywódca drużyny do której należą Bean i Bark. Pochodzi z alternatywnego świata.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Fang, Bean i Bark napadają drużynę Sonica

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Fang, Bean i Bark zostali wynajęci przez Eggmana aby odzyskać dla niego Szmaragdy Chaosu. W Summer Falls Zone napadli Sonica, Tailsa i Knucklesa, którzy również poszukiwali szmaragdu. Gdy Sonic i Knuckles byli zajęci, Fang ruszył zdobyć szmaragd, ale Tails sabotował jego pojazd. Fang rozbił się, ale zdołał trafić Tailsa swoim pistoletem korkowym, przez co lis upuścił szmaragd, który stoczył się potem z klifu. Fang zabrał swoich towarzyszy aby znaleźć kolejny szmaragd, zanim zrobią to Sonic i jego drużyna. W Autumn Forest Zone Fang i jego banda napadli Mighty'ego, Ray'a i Amy. Fang został szybko wyeliminowany z walki przez Mighty'ego.

Fang ze Szmaragdem Chaosu

Później jednak Metal Knuckles zabrał im szmaragd i odleciał, co wzbudziło podejrzenia u Fanga. Podczas pościgu natknęli się na Eggmana, który wyjaśnił im że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i zbierał szmaragdy dla siebie. Fang zgodził się współpracować z Soniciem, licząc że Eggman mimo wszystko zapłaci im za wykonaną pracę. W Winter Caverns Zone Fang wziął udział w ataku na bazę Eggmana. Podczas walki z Heavy Kingiem zaatakował go swoją Marvelous Queen, ale bez większych efektów. Ostatecznie jednak Heavy King został pokonany, kiedy bohaterowie pozbawili go Szmaragdów Chaosu. Fang zatrzymał dla siebie fioletowy szmaragd, po czym odjechał razem z Beanem i Barkiem.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Fang jest chciwy i bezduszny, dba jedynie o pieniądze i swój pojazd. Nie przeszkadza mu wyrządzanie innym krzywdy za pieniądze. Jest także arogancki i bardzo pewny siebie, ale tylko wtedy kiedy sytuacja mu sprzyja. W rzeczywistości jest dość tchórzliwy i panikuje gdy musi sam stawić czoła silniejszym od siebie przeciwnikom. Pomimo swojej chciwości nadal jest gotów pracować z innymi i dzielić się nagrodami ze swoimi towarzyszami. Potrafi nawet zawrzeć tymczasowy rozejm ze swoimi przeciwnikami, o ile otrzyma za to zapłatę. Ma również tendencję do nadawania każdemu kogo spotka specjalnego przezwiska.

Wygląd[]

Fang jest fioletowo-białą hybryda wilka ze skoczkowatym gryzoniem. Białe futro dominuje w okolicach ust, a także na brzuchu i końcówkach nóg. Posiada zakrzywiony w górę ogon. Nosi kowbojską czapę, pas, brązowe rękawiczki i buty.

Moce i umiejętności[]

Fang posługuje się pistoletem korkowym, który nie jest szczególnie zabójczy, ale przydaje się do ogłuszania lub irytowania wrogów. Fang pilotuje także pojazd Marvelous Queen, latający motocykl z różnymi funkcjami, takimi jak radar szmaragdów i sprężyna do skakania.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Ciekawostki[]

  • W odróżnieniu od swojego odpowiednika z gier, w tej wersji Fang posiada pięć palców, zamiast czterech.
Advertisement