FANDOM

Extreme Gear – przedmioty pojawiające się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Są to latające deski, służące do szybkiego transportu.

Opis Edytuj

Extreme Gear to latające deski. Występują w różnych rozmiarach, kształtach i kolorach. Za ich pomocą można lecieć w powietrzu, przez przestworza, albo tuż nad ziemią, z bardzo dużą szybkością.

Historia Edytuj

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #9 Sonic i Knuckles wykorzystali swoje Extreme Gear, aby dostać się szybko i bezpiecznie na Anielską Wyspę i odnaleźć Neo Metal Sonica.

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Babylon Rogues wykorzystali swoje Extreme Gear do zrabowania Mineral Museum i ucieczki z łupami na swój statek powietrzny.

All or Nothing Edytuj

W Sonic the Hedgehog #26 Babylon Rogues wykorzystali swoje Extreme Gear podczas walki z Mistrzem Zikiem. Zeti zdołał ich wtedy strącić z desek, używając swoich zdolności elektromagnetycznych. Ukradł następnie deskę Jeta, a Wave i Storma zderzył z ich deskami. Ostatecznie Jet zrzucił Zika z powrotem na ziemię i odzyskał deskę, ale Wave i Storm zostali otoczeni przez tłum Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Wave została pozbawiona swojej Extreme Gear, a Storm uszkodził swoją odpierając przeciwników. Po pokonaniu Mistrza Zika Jet podpiął do swojej deski zielony Szmaragd Chaosu i rzucił ją przez portal do Angel Island, zostając ze swoimi Babylo Rogues aby walczyć z Zombotami.