FANDOM

Cudzy1 My stories only end when I stop running! Cudzy2
Excalibur Sonic, Sonic and the Black Knight
Excalibur Sonic (エクスカリバーソニック Ekusukaribā Sonikku?) – transformacja którą Sonic osiąga na skutek absorbowania mocy trzech poświęconych mieczy i Caliburna. Excalibur Sonic i jego miecz Excalibur pokonali Dark Queen i ocalili świat Camelot.

Opis Edytuj

Sam Sonic nie przechodzi żadnych fizycznych zmian. Otrzymuje natomiast złotą zbroję, która pokrywa całe jego ciało, wraz z czerwoną peleryną. Jego miecz Caliburn przemienia się w Excalibur.

W tej formie Sonic staje się najpotężniejszym rycerzem. Jego siła, wytrzymałość i szybkość zwiększają się. Excalibur Sonic mistrzowsko włada mieczem, potrafi parować miażdżące ataki Dark Queen i niszczyć wystrzeliwane przez nią kule energii. Może latać i wykonywać szybkie zwrotne manewry w celu unikania wrogich ciosów. Za pomocą swojego Excalibura może przeciąć wszystko i odbić każdy magiczny pocisk, a nawet nadać mu dodatkową moc napełniając ostrze światłością.

Jednakże Excalibur Sonic nie jest niezniszczalny i wciąż otrzymuje normalne ciosy od których traci pierścienie. W zamian za to nie zużywa ich w celu utrzymania transformacji. Excalibur Sonic rozpoczyna walkę z zapasem 100 pierścieni.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza transformacja Sonica, w której nie zmienia się kolor jego futra.
  • Jest to jedyna transformacja Sonica która korzysta z broni.