FANDOM

Cudzy1 There's nognith Excalibur can't cut through. Cudzy2
Excalibur, Sonic and the Black Knight
Excalibur (エクスカリバー Ekusukaribā?) – transformacja Caliburna i najpotężniejszy z poświęconych mieczy. Powstaje na skutek połączenia z trzema innymi mieczami: Arondightem, Galatinem i Laevateinem. Excalibur był dzierżony na początku przez Króla Artura, a później Excalibur Sonica. Król Artur zastąpił później miecz Deathcaliburem.

Opis Edytuj

Według Caliburna jest to jego prawdziwa potęgą. Excalibur jest największym ze świętych mieczy. Dzięki woli walki Sonica Caliburn mógł ponownie przyjąć tę formę i stać się bronią Excalibur Sonica. Stało się to w momencie w którym Sonic postanowił się nie poddawać, a jego zapał aktywował dawno utracone światło Excalibura. Rycerze Okrągłego Stołu złożyli Arondight, Galatin i Laevatein w świetle, a Caliburn połączył się z tymi mieczami tworząc Excalibur. Miecz w dalszym ciągu posiada srebrne ostrze i złotą rękojeść, ale jest ona bardziej ozdobiona i posiada coś na kształt złotej korony. Wokół miecza unosi się również złota aura.

Excalibur może przeciąć praktycznie wszystko i nie istnieje materiał który mógłby się mu oprzeć. Potrafi także blokować magię i formować przebijającą wszystko energię.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Excalibur i jego pochwa należały do Pani Jeziora Nimue, która podarowała go później Królowi Arturowi, kiedy ten stracił swój pierwszy miecz. Z mocą pochwy Artur stał się nieśmiertelną istotą. Jednocześnie moc artefaktu zaczęła go wyniszczać, czyniąc zeń pragnącego potęgi i władzy tyrana. Otrzymał przydomek Czarnego Rycerza. W pewnym momencie Artur zgubił Excalibur, ale dzięki swoim mocom stworzył sobie nowy miecz - Deathcalibur. Prawdopodobnie zaginiony Excalibur rozpadł się na cztery inne miecze - Caliburn i Arondight, Galatin i Laevatein

Sonic and the Black Knight Edytuj

Przed finałową walką z Dark Queen Caliburn został przecięty na pół. Jego nowy właściciel, Sonic, jednak postanowił się nie poddawać i walczyć do końca. Jego zapał aktywował dawno utracone światło Excalibura. Rycerze Okrągłego Stołu złożyli Arondight, Galatin i Laevatein w świetle, a Caliburn połączył się z tymi mieczami tworząc Excalibur. Excalibur posłużył Excalibur Sonicowi do pokonania Dark Queen i ocalenia Camelot. Po skończonej walce miecz wrócił z powrotem do formy Caliburna.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

SonicFilmExtras 5

Excalibur w usuniętej scenie z filmu Sonic. Szybki jak błyskawica