Everhold Prison – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to więzienie w którym przetrzymywani są jedni z najgorszych złoczyńców.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Everhold Prison to spory kompleks więzienny, do którego prowadzi pojedynczy most otoczony murem. Więzienie posiada swój wewnętrzny dziedziniec, biuro dyrektora, a także centrum monitoringu, które odpowiada także za ochronę - otwieranie i zamykanie drzwi, oraz komunikację na terenie budynku. Więzienie posiada skrzydła dla zwykłych więźniów, w których znajduje się również stołówka, a także specjalnie wydzielone skrzydło dla najgroźniejszych przestępców. Więzienia pilnują strażnicy uzbrojeni w Wispony zasilane przez Zielone Wispy, a dodatkowo dyrektor więzienia dysponuje pilotem pozwalającym wywołać alarm na terenie całego ośrodka i zamknąć drzwi, które otwierają się tylko na jego głos.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Bad Guys[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #1 Mimic został umieszczony w specjalnej celi więzienia, po tym jak Tails go tu przetransportował. Po wydarzeniach z sagi Metal Virusa Rough i Tumble próbowali przejąć ponownie Barricade Town, ale zostali zatrzymani przez uzbrojonych mieszkańców i trafili do celi obok Mimica. W tym samym czasie został tu też uwięziony Zavok, pokonany przez Restoration i ich sojuszników. Doktor Starline przybył do więzienia i używając swojej hipnozy zmanipulował strażnika i dyrektora więzienia, aby ten zaprowadził go do więźniów. Starline zwerbował wtedy Mimica, Rougha i Tumble'a, oraz Zavoka do swojej drużyny. Złoczyńcy musieli następnie połączyć siły, aby uciec z więzienia, które dyrektor postawił w stan najwyższej gotowości. Udało im się pokonać strażników, zarówno brutalną siłą jak i sabotowaniem Wisponów, a także włamać do centrum ochrony. Tam Starline, na polecenie Zavoka, otworzył wszystkie cele i uszkodził komunikację, aby wywołać chaos w budynku. Liczni więźniowie zaczęli atakować strażników, a Starline i jego drużyna uciekli, wykorzystując zamieszanie.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]