FANDOM

Emerald Beach – jedna z aren w grze Sonic Battle. Znajduje się w Emerald Town.

Opis Edytuj

Emerald Beach to plaża w Emerald Town. Górne części areny pokryte są jeszcze trawą i kamieniami. Środkową, główną, część, pokrywa piasek. W obu wymienionych sekcjach znajdują się kamienne wzniesienia, które sprzyjają wykonywaniu ataków z powietrza. Dolna część jest niewielka i pokrywa ją płytka woda. Znajduje się tutaj również drewniany pomost.

Historia Edytuj

Epizod Sonica Edytuj

Sonic znajduje Emerla, porzuconego na plaży. Zabiera robota na przegląd do Tailsa, po czym postanawia wrócić na Emerald Beach, aby potrenować walkę.

Epizod Tailsa Edytuj

Tails wybiera się na plażę, gdzie Sonic trenuje z Emerlem, i zabiera ze sobą robota do laboratorium w Central City, aby znaleźć więcej informacji na jego temat. Lis wraca następnie ze zdobytymi informacjami i przekazuje je Sonicowi. Zjawia się tu również Rouge, która mówi, że jeśli Emerl zdobędzie wszystkie siedem Szmaragdów Chaosu, to utraci wszystkie dane zgromadzone w walce.

Epizod Rouge Edytuj

Sonic, Tails i Emerl wypoczywają na plaży, kiedy niespodziewanie zjawia się Amy. Niebieski jeż ucieka z plaży, zostawiając Tailsa i Emerla. Lis mówi jeżycy, że Emerl jest kimś w rodzaju dziecka Sonica, po czym ucieka za jeżem. Amy źle interpretuje wypowiedź Tailsa i twierdzi, że Sonic próbuje się jej w ten sposób oświadczyć, ofiarowując Emerla. Zajście widzi Rouge, która toczy z Amy walkę i odbiera jej Emerla.

Po dłuższym czasie, Rouge wraca z Emerlem na Emerald Beach, gdzie Sonic, Tails i Knuckles pokonują ją w pojedynku i zmuszają do oddania robota.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Emerald Beach

Ciekawostki Edytuj

  • Remiks muzyki z tego poziomu pojawia się podczas niektórych misji w Sonic Generations, głównie wtedy kiedy gracz toczy pojedynek z inną postacią.