FANDOM

Electro-Suction Plate – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to panel magnetyczny stworzony przez Doktora Ivo Robotnika.

Opis Edytuj

Electro-Suction Plate to metalowy panel z dwoma kablami i żółtym celownikiem pośrodku. Jest zdalnie sterowany przez czerwony pilot. Po włączeniu, panel wystrzeliwuje z siebie żółty promień, który przyciąga obiekty, które obejmie. Jest na tyle silny, że dopóki jest włączony to praktycznie niemożliwe jest oderwanie się od niego.

Historia Edytuj

Close Encounter of the Sonic Kind 008

Electro-Suction Plate emitujący promień magnetyczny

W odcinku Close Encounter of the Sonic Kind Doktor Ivo Robotnik stworzył Electro-Suction Plate, który Scratch i Grounder mieli wykorzystać do ostatecznego złapania Sonica. Roboty umieściły go na środku drogi i uruchomiły za pomocą pilota, ale gdy czekały na Sonica promień przyciągnął statek kosmiczny którym książę Charnock i Splorg lecieli nad planetą Mobius. Statek robił się na panelu, ale nie zniszczył go. Scratch i Grounder próbowali go potem wykorzystać przeciwko Sonicowi w dżungli, ale Groudner trzymał panel odwrotnie i sam został przez niego przyciągnięty, razem ze Scratchem. Roboty nie zdążyły wyłączyć panelu na czas i zostały następnie zabrane przez wodospad. Gdy wyszły z powrotem na ląd, zabrały pobliskiej rybie panel, który próbowała im ukraść. Później Scratch i Grounder próbowlai trafić promieniem w Sonica i księcia Charnocka w kanionie, ale zamiast nich przyciągnęli do siebie skałę, która ich zmiażdżyła i doprowadziła do zawalenia się skalnej ściany. W wyniku zamieszania zdobyli jednak stożek nawigacyjny, który umieścili na panelu, licząc na to że Sonic po niego przyjdzie. Jednakże jeż oszukał później roboty, wrzucając nos Groundera na panel. Robot próbował go wyciągnąć, ale wtedy został przyciągnięty przez promień. Scratch wyłączył panel, lecz wtedy Sonic zabrał stożek. Wściekły Scratch zaczął zderzać głowę Groundera, włączając i wyłączając panel. Później zniszczył urządzenie, uderzając nim o nos Groundera.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria