Na Wiki mogą się znajdować spoilery do filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica. Przeglądasz na własną odpowiedzialność!

Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem działań administracyjno-edycyjnych w ubiegłym miesiącu. Opisano je w tym wątku.

CZYTAJ WIĘCEJ

Electric Arbor – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Mystic Jungle.

Opis[]

Electric Arbor jest trasą o wysokim poziomie trudności, odblokowywaną od czwartego tieru (po zebraniu 1000 trofeów).

Gracze rozpoczynają na prostej drodze liczącej cztery pasy i kilka przeszkód, po czym wbiegają do tuby z sześcioma pasami. Następnie muszą pokonać kolejne tuby połączone ze sobą zestawami szyn. Po drodze można skorzystać również z kilku paneli przyspieszających. Po pokonaniu drugiej serii szyn droga wraca na jakiś czas do czterech pasów. Kończy się w momencie gdy na drodze występuje przepaść. Po przeskoczeniu nad nią gracze wracają do tuby, która zakręca i biegnie w górę. Gdy gracze znajdą się na szczycie, tuba zacznie opadać i będzie można skorzystać z potrójnych paneli przyspieszających podczas zbiegania w dół. Droga stopniowo unosi się potem, prowadząc do mety.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Luminous Forest