FANDOM

Cudzy1 Excuse me. I'm the head of the village. May I weigh in on the subject? Cudzy2
Elder Scruffy, Sonic the Hedgehog #5

Elder Scruffy – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzna koza i starszy wioski Windmill Village.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

IDW 5 Scruffy i Tinker

Elder Scruffy i jego mieszkańcy przyjmują Eggmana

Po wydarzeniach z Sonic Forces do Windmill Village trafił nieprzytomny Doktor Eggman. Ze strachu, mieszkańcy zamknęli go w celi. Nazajutrz Eggman uwolnił się, ale w celu wzmocnienia swojej celi. Elder Scruffy był zdumiony jego ucieczką. Później okazało się, że doktor cierpiał na amnezję. Ponieważ nie mógł nikogo skrzywdzić i był gotowy pomagać, Elder Scruffy postanowili opatrzeć doktora i przyjąć go do swojej społeczności. W zamian doktor naprawiał wszystko to, co mieszkańcy mu przynieśli, od najmniejszych urządzeń po wioskowy młyn. Mieszkańcy nadali mu miano Mr. Tinkera.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #5 Elder Scruffy zabrał głos w sprawie Mr. Tinkera, którego los rozważali Sonic i Chaotix. Scruffy przytoczył całą historię związaną z pojawieniem się Eggmana w wiosce, oraz o tym jaki zbawienny wpływ miała na to miejsce i jego mieszkańców. Na koniec powiedział, że wolałby gdyby doktor przyczynił się do czegoś dobrego, niż miałby siedzieć w celi. Po tym jak okazało się, że Badniki zbliżały się do wioski, Sonic zaczął podejrzewać Eggmana o intrygę. Scruffy odpowiedział niebieskiemu jeżowi jedynie skrzywionym uśmiechem. Okazało się potem jednak, że Eggman nie był odpowiedzialny za atak, co wyjaśniło wszelkie wątpliwości.

Infection Edytuj

IDW 13 Elder Scruffy

Elder Scruffy przywiązany do drzewa

W Sonic the Hedgehog #13 minął tydzień po tym jak Mr. Tinker został porwany przez dwóch zbirów - Rougha i Tumble'a. Skunksy powróciły potem do wioski i uwięziły jej mieszkańców, a Scruffy został przywiązany do drzewa. Odnaleźli go potem Sonic i Tails i uwolnili. Scruffy wyjaśnił im, że Mr. Tinker został porwany, a mieszkańcy uwięzieni w jednym z budynków. Nikt nie mógł powiadomić o tym Sonica, ponieważ nie można go było znaleźć. Kiedy Tails zapytał Scruffy'ego o imiona łotrów, Rough i Tumble powrócili. Sonic kazał Tailsowi i Scruffy'emu uwolnić mieszkańców. Dzięki umiejętnościom Tailsa udało się zniszczyć kłódkę i otworzyć drzwi do budynku. Elder Scruffy został jednak, na polecenie Tailsa, ze swoimi mieszkańcami aby przeczekać walkę. Gdy Rough i Tumble zostali pokonani, Elder Scruffy i mieszkańcy wioski pomogli w posprzątaniu zniszczeń. W Sonic the Hedgehog #16 Elder Scruffy i mieszkańcy Windmil Village dostrzegli zbliżający się do ich wioski Faceship, który kontrolował Doktor Eggman. Kiedy uciekali, Eggman zalał wioskę Metal Virusem i Elder Scruffy stał się Zombotem, podobnie jak wielu innych mieszkańców.

All or Nothing Edytuj

IDW 29 Scruffy

Elder Scruffy przywrócony do normalności po zniszczeniu Metal Virusa

W Sonic the Hedgehog #25 Elder Scruffy-Zombot pojawił się wraz z innymi, imiennymi Zombotami, po tym jak Zavok przejął nad nimi kontrolę z pokładu Faceshipu. W Sonic the Hedgehog #28 Elder Scruffy-Zombot był częścią armii, którą Zavok prowadził na Angel Island. Został, razem z innymi Zombotami, rzucony przez Zavoka na latającą wyspę, gdzie stanął przeciwko Sonicowi i jego przyjaciołom. W Sonic the Hedgehog #29 po tym jak Super Sonic i Super Silver zdołali zniszczyć Metal Virus, Elder Scruffy wrócił do normalności. Vanilla pomogła mu wstać, a on sam zapytał czy wszystko z nią dobrze.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Elder Scruffy jest mądry i uprzejmy, oraz stawia potrzeby swojej wioski ponad wszystko. Jest także bardzo miłosierny i gotowy przebaczyć i zapomnieć nawet największym wrogom. Kiedy spotkał Doktora Eggmana, wolał zaangażować go do działalności na rzecz wioski i jej mieszkańców, niż trzymać go w celi.

Wygląd Edytuj

Elder Scruffy jest szarą kozą. Nosi na sobie fioletowy sweter, na który ma nałożoną zieloną kurtkę. Posiada także czarne rękawiczki i buty. Chodząc podpiera się na drewnianej lasce.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj