Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Eggtropolis – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to stolica Imperium Eggmana, wybudowana po wydarzeniach z sagi Metal Virusa.

Opis[]

Podziemne muzeum pamięci w Eggtropolis

Eggtropolis to ogromne miasto położone na otwartym polu, które podzielone jest geometryczną siatką. Zbudowane jest na planie sześciokąta. W centrum znajduje się wieża kontrolna z logo Imperium Eggmana. Otacza ją sześć sektorów miasta w kolorach: czerwony, turkusowym, niebieskim, żółtym, fioletowym i zielonym. Z lotu ptaka budynki przypominają matrycę komputerową - znajduje się tu też wiele budynków przypominających stożki. Całość otoczona jest murem.

Główna wieża posiada tron z logo Imperium Eggmana. Posiada także szyb ewakuacyjny, prowadzący do podziemnego muzeum pamięci. Eggman trzyma tam swoje stare maszyny, pracując nad ich odnową.

Historia[]

Przeszłość[]

Eggtropolis zostało wybudowane przez Doktora Eggmana po wydarzeniach z sagi Metal Virusa, w ramach odbudowy jego imperium.

Imposter Syndrome[]

Doktor Starline zajmujący Eggtropolis

W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #4 Doktor Starline, Surge i Kitsunami zaatakowali Eggtropolis. Podczas gdy Badniki broniły miasta, Orbot i Cubot wrócili do Doktora Eggmana, który kazał im monitorować walkę. Eggman wysłał także Metal Sonica, ale Surge i Kit pokonali robota. Eggman otrzymał wtedy transmisję od Starline'a, który załadował swój program i wyemitował sygnał, który przekazał mu kontrolę nad wszystkimi Badnikami w regionie. Eggman wycofał się swoim szybem do podziemnego muzeum pamięci, gdzie wybrał jedną ze swoich dawnych maszyn aby przeprowadzić kontratak. Starline tymczasem został zaprowadzony do wieży głównej, gdzie zasiadł na tronie i rozkazał wyemitować jego sygnał po całym Eggnecie, aby Sonic i Tails przybyli do miasta.

Wound Up[]

W Sonic the Hedgehog #49 Sonic, Tails i Belle dotarli do Eggtropolis, podążając za Badnikami wezwanymi przez sygnał z głównej wieży.

Advertisement