FANDOM

Eggman Bombom – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to bardzo silna bomba zaprojektowana przez Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Eggman Bombom to zaawansowane technologicznie, przenośne bomby. Posiadają licznik, z symbolem Imperium Eggmana. Mimo swoich niewielkich rozmiarów, kilka takich bomb jest w stanie wytworzyć ogromną eksplozję, o zasięgu obejmującym całą wyspę.

Historia Edytuj

Saga Shadowa Edytuj

W odcinku Ucieczka z Więziennej Wyspy Shadow otrzymał od Doktora Eggmana kilka Eggman Bombom do podłożenia w różnych miejscach na Więziennej Wyspie. Eggman chciał za pomocą bomb wysadzić bazę GUN na wyspie, aby wojsko nie mogło go potem ścigać. Później, z polecenia Eggmana, Shadow ustawił bomby na 10 minut. Gdy bomby zostały wykryte, cały personel wyspy musiał zostać ewakuowany. Czarny jeż w ostatniej chwili zdołał opuścić wyspę, razem z Rouge, Chrisem i Szmaragdami Chaosu. Wykonując Kontrolę Chaosu jeż teleportował siebie i towarzyszy z dala od eksplozji Eggman Bombom, która w krótkim czasie objęła całą wyspę. Mimo że baza została całkowicie zniszczona, na Więziennej Wyspie nie znaleziono żadnych ofiar.