FANDOM

Egg WalkerBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina krzyżówkę koguta ze strusiem.

Opis Edytuj

Egg Walker to czerwony robot o sylwetce strusia. Posiada długą metalową szyję, żółty dziób, czarną głowę i brązową czuprynę. Egg Walker potrafi ziać ogniem z dzioba.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Egg Walkery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Egg Walkery zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki. W Sonic the Hedgehog #2 Egg Walkery zostały wysłane do ataku na miasteczko w którym znajdowali się Sonic i Amy. Sonic zaatakował roboty, ale musiał się wycofać kiedy nadeszły Egg Pawny. Mnóstwo Egg Walkerów przedarło się na miejski plac, ale zostały tam zniszczone przez żołnierzy Resistance. Sonic i Amy zniszczyli kolejne Egg Walkery, a po zlikwidowaniu Blowfish Transportera roboty przestały być dostarczane na pole walki.