FANDOM

Być może szukałeś Egg Typhoona, przeciwnika z Sonic Unleashed?

Egg Typhoon (エッグ・タイフーン Eggu Taifūn?) lub Egg Typhoon-gou (エッグ・タイフーン号?) – pojazd Doktora Eggmana, wykorzystywany w grach Sonic Drift oraz Sonic Drift 2.

Opis Edytuj

Sonic Drift Edytuj

Egg Typhoon jest wyścigową odmianą głównego pojazdu Eggmana, Egg Mobilu. Przypomina on pierwowzór, lecz jest nieco uproszczony. Wygląd oparty jest na Egg Mobilu w wersji z gry Sonic the Hedgehog 2. We wnętrzu znajduje się pojedyncze brązowe siedzenie z logiem Imperium Eggmana. W grze, Egg Typhoon jest szybkim pojazdem, lecz osiągnięcie maksymalnej prędkości zajmuje mu dłużej niż innym pojazdom. Specjalnym atakiem jest zrzucenie miny na trasę, celem zatrzymania oponentów. Użycie jej kosztuje 2 pierścienie.

Sonic the Hedgehog's Gameworld Edytuj

Egg Typhoon, wraz z innymi pojazdami z Sonic Drift pojawia się w Sonic the Hedgehog's Gameworld w minigrze "Car Race".

Sonic Drift 2 Edytuj

W grze Sonic Drift 2, Egg Typhoon wygląda podobnie, lecz jego wnętrze zostało uproszczone. Siedzenie nie ma nadrukowanego loga Imperium a sam kokpit posiada mniej aparatury. Maksymalna prędkość jest nieco mniejsza, lecz wciąż ma powolne przyspieszenie. Jest także bardzo sterowny. Tak jak poprzednio, specjalnym atakiem jest zrzucenie miny. Kosztuje to 2 pierścienie.

Galeria Edytuj