FANDOM

Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu opisywanego pojęcia.

Egg Squid – robot pojawiający się w grach Sonic & All-Stars Racing Transformed i Team Sonic Racing. Jest to wielka, mechaniczna kałamarnica.

Opis Edytuj

Egg Squid to ogromny czerwony robot-kałamarnica o żółtych przyssawkach na mackach i niebieskich oczach. Posiada także żółte obudowania wokół oczu i głowy.

Historia Edytuj

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Ocean View 06

Egg Squid w Sonic & All-Stars Racing Transformed

W grze Sonic & All-Stars Racing Transformed Egg Squid pojawia się na trasie Ocean View. W początkowych dwóch okrążeniach występuje jedynie w tle, leżąc w wodzie i poruszając swoimi mackami. W trzecim okrążeniu zawodnicy transformują pojazdy w łódki i płyną przez wodny tor. Egg Squid funkcjonuje wtedy jako przeszkoda, o którą można zahaczyć.

Team Sonic Racing Edytuj

Frozen Junkyard 005

Egg Squid na trasie Frozen Junkyard

W grze Team Sonic Racing Egg Squid ponownie pojawia się na trasie Ocean View, ale tym razem przez wszystkie okrążenia występuje w tle, ponieważ w grze nie pojawia się funkcja transformacji w łódki. Egg Squid pojawia się także na trasie Frozen Junkyard. Jest przymarznięta do sufitu w korytarzu przed Death Egg Robot Sentinelem. Jedynym ruchomym elementem robota na tej trasie jest jego oko.