FANDOM

Egg Spider (エッグ スパイダー Eggu Supaidā?) – robot Eggmana pojawiający się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Jak sama nazwa wskazuje, Egg Spider to robot przypominający pająka. Posiada brązowy pancerz i zielone oczy. Egg Spider posiada z tyłu duży odwłok. Między odwłokiem a głową mieści się kokpit dla Egg Mobilu. Egg Spider posiada trzy pary odnóży, oraz parę mechanicznych szczypców. Poza tym po bokach jego głowy umieszczone są wyrzutnie rakiet.

Historia Edytuj

Saga Emerla Edytuj

Egg Spider pojawił się w odcinku Poszukiwania w kanałach. Doktor Eggman zbudował go, kiedy ukrywał się w kanałach. Razem z Decoe i Bocoe zasiadł za sterami nowej maszyny, kiedy próbował zatrzymać Pana Stewarta i jego uczniów, którzy chcieli uciec z jego kryjówki. Na pomoc przybył im Sonic, który uderzył Egg Spidera w odwłok i przewrócił go. Robot szybko się podniósł. Sonic zniszczył mu wtedy lewy szczypiec, ale Egg Spider posłużył się drugim i złapał jeża. Rouge zniszczyła wtedy ostatni szczypiec i uwolniła Sonica. Egg Spider wykonał swój desperacki atak, strzelając w bohaterów rakietami. Kiedy był zajęty, Emerl wykonał Screw Kick i zniszczył drzwi blokujące wyjście z kanałów. Następnie tym samym atakiem zniszczył Egg Spidera, przebijając jego głowę na wylot. Po chwili robot eksplodował i został zniszczony.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj