Egg Saucerbadnik, pojawiający się w grze Sonic Blast. Pojawia się na poziomie Silver Castle Zone w trzech odmianach. Tylko pierwszy rodzaj Egg Saucera został oficjalnie nazwany, pozostałe nie posiadają imion.

Opis Edytuj

Pierwsza odmiana Edytuj

Egg Saucer Blast 1

Pierwsza odmiana Egg Saucera to mały latający robot. Od spodu posiada czarny pancerz, czerwony tułów, oraz szarą głowę z antenami. Pomiędzy tułowiem a spodem znajduje się żółta piła tarczowa. Egg Saucer przelatuje z prawej do lewej krawędzi ekranu i może być zniszczony tylko atakiem z góry. Przed pozostałymi atakami chroni go piła.

Druga odmiana Edytuj

Egg Saucer Blast 2

Druga odmiana Egg Saucera to czarno-czerwony robot ze srebrną głową. Posiada śmigło, dzięki któremu może latać. Robot ten strzela w gracza trzema pociskami z armaty na korpusie. Aby go zniszczyć trzeba się pod nim przetoczyć lub zaatakować go od tyłu.

Trzecia odmiana Edytuj

Egg Saucer Blast 3

Trzecia odmiana Egg Saucera posiada czarny spód, czerwony tułów i srebrną głowę z antenami. Na spodzie posiada świder. Ten robot unosi się w powietrzu i co jakiś czas zniża lot, odbijając się od podłoża świdrem. Można go zniszczyć atakiem z góry, ponieważ od dołu chroni go świder.