FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w komiksie wydawnictwa IDW Publishing.

Egg PawnBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina swojego stwórcę, Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Egg Pawn to humanoidalny robot przypominający Doktora Eggmana. Posiada pomarańczowy tors i głowę z cyjanowymi oczami i ustami. Jego ręce mają ten sam kolor, ale występują na nich dodatkowo żółte i srebrne akcenty. Ręce i dolna część korpusu, wraz z kawałkiem nóg robota, są czarne. Egg Pawn posiada także nogi w kształcie buta. Roboty walczą za pomocą pięści, lub lanc i tarcz.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Egg Pawny pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Egg Pawny zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki. W Sonic the Hedgehog #1 Egg Pawny zaatakowały jedną z wiosek. Udało im się powalić jednego z obrońców, ale zostały zniszczone przez przybyłego na ratunek Sonica. Pozostałe Egg Pawny chciały uciec, ale Tails zamknął przed nimi bramę do wioski. Egg Pawny rozbiły się o bramę i zostały zniszczone. W Sonic the Hedgehog #2 Egg Pawny zaatakowały kolejne miasto. Tym razem były na tyle liczne, że musiały zmusić Sonica do odwrotu. Zostały jednak zniszczone przez armię Resistance na placu w mieście. Kolejne Egg Pawny próbowały zatrzymać Sonica i Amy, lecz bezskutecznie. Wiele innych Egg Pawnów wyskakiwało z Blowfish Transportera, aby przytłoczyć obrońców miasteczka swoją liczebnością. Po tym jak Sonic i Amy zniszczyli transporter, Egg Pawny zostały wyeliminowane. W Sonic the Hedgehog #4 duża armia Egg Pawnów atakowała Spiral Hill Village. Roboty były zrzucane przez wielkiego Buzz Bombera. Tangle zniszczyła wiele Egg Pawnów, w czym pomógł jej również Sonic. Później Egg Pawny powróciły za sterami wielkich Motobugów z działkami. Zostały jednak powstrzymane przez bohaterów, do których dołączyła Blaze. Ostatnie Egg Pawny zostały wyeliminowane przez Sonica, który dostał się na latający statek i zniszczył cały transport.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #7 Egg Pawny były obecne na statku Egg Fleet, którym dowodził Neo Metal Sonic. Jeden z robotów nie zauważył Sonica, który dostał się na statek. Kilka robotów towarzyszących Neo Metal Sonicowi zostało zniszczonych w trakcie walki z Soniciem. Grupa Egg Pawnów uzbrojona w tarcze i lance starała się otoczyć Sonica, ale została przez niego zniszczona. Pozostałe Egg Pawny koordynowały inwazję na Anielską Wyspę.

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #9 Egg Pawny broniły Egg Fleet stacjonującej na skrzydłach Anielskiej Wyspy przed przyjaciółmi Sonica. W Sonic the Hedgehog #10 Egg Pawny nadal walczyły z przyjaciółmi Sonica. Te, które broniły obu skrzydeł Egg Fleet, zostały jednak ostatecznie zniszczone, gdy runęły ich lądowiska.

Sonic Fan Club Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 samotny Egg Pawn zaatakował członka Sonic Fan Club, który rzucił mu wyzwanie. Wtedy rzucili się na niego pozostali członkowie fanklubu, aż przerwało im przybycie Tangle. Uderzyła ona Egg Pawna swoim ogonem i zamierzała go związać, ale splątała samą siebie. Egg Pawn został jednak zniszczony przez Sonica, który szybko pobiegł dalej.