FANDOM

Egg Moon – Księżyc naprawiony przez Doktora Eggmana w serialu anime Sonic X. Eggman odbudował połowę Księżyca, którą zniszczył wcześniej przy użyciu Armaty Zaćmienia, stawiając na jej miejsce mechaniczną powłokę.

Opis Edytuj

Egg Moon składa się w połowie z normalnej, niezniszczonej powierzchni Księżyca. Drugą połowę stanowi ciemnoniebieska półkula, zbudowana z metalu.

Historia Edytuj

Saga półksiężyca Edytuj

Egg Moon nadajnik ep 41

Nadajnik wysyłający sygnały do Egg Moona

W odcinku Agencja detektywistyczna Chaotix Eggman naprawił zniszczoną połowę Księżyca, którą sam wysadził podczas sagi Shadowa, wysyłając rakietę w kosmos. Po wylądowaniu na powierzchni Księżyca, rakieta rozpoczęła budowę mechanicznej półkuli. W odcinku Korporacja Eggmana Egg Moon zasłonił Słońce. Eggman udał się do Prezydenta i wytłumaczył się usterką. W ramach przywrócenia światła na ziemię, doktor zaczął sprzedawać Słoneczne Kule. Eggman stworzył własną firmę, która zaczęła sprzedawać kule pozbawionym światła mieszkańcom Station Square i szybko zyskał wielu zwolenników. Lecz Sonic od początku przewidywał jego plan i zaczął niszczyć jego generatory energii. W odcinku Eggman na prezydenta! Eggman wyjawił swoim robotom, że celowo przemieścił Egg Moon. Księżyc posiadał bowiem wbudowany odbiornik, który odbierał sygnały z nadajnika na Ziemi. Tym nadajnikiem była baza w kształcie kuli, pod którą nie można było wykonać podkopu. Księżyc wykonywał skomplikowane ruchy, aby odciąć planetę od Słońca. Z kolei Słoneczne Kule miały hipnotyzować ludzi i skłaniać ich do wielbienia Eggmana. Jednak ostatecznie Knuckles naprawił Egg Moon, niszcząc odbiornik na jego powierzchni. Z kolei spisek Eggmana wyszedł na jaw i doktor trafił do więzienia.

Saga powrotu do domu Edytuj

Egg Moon pojawił się w tle w odcinkach Początek końca i Przyjaciele do końca. W świecie Sonica Księżyc był normalny.

Ciekawostki Edytuj