FANDOM

Egg Monster – pojazd pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Jest to monster truck z którego korzysta Doktor Eggman.

Opis Edytuj

Egg Monster składa się z Egg Mobilu, do którego podłączone są cztery koła od monster trucka, oraz dwie rury wydechowe. Pojazd posiada także zdolność do transformacji w zwykły Egg Mobile. Koła zostają wtedy schowane, a pojazd wysuwa dwie wyrzutnie rakiet którymi może zasypywać oponentów pociskami.

Historia Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Sonic and Sega All Stars Racing character select 15

Egg Monster w Sonic & Sega All-Stars Racing

W Sonic & Sega All-Stars Racing Egg Monster posiada maksymalną szybkość i nieco mniejsze turbo-przyspieszenie, które zapewniają mu panele przyspieszające i drift. Posiada jednak dość słabą sterowność i samoistne przyspieszenie.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Transformed Character Select 15

Egg Monster w Sonic & All-Stars Racing Transformed

W Sonic & All-Stars Racing Transformed wygląd Egg Monstera został drastycznie zmieniony. Przypomina bardziej mały, czerwony Egg Mobile z twarzą Doktora Eggmana wyrytą na masce. Posiada trzy pary kół, które wyglądają jak gąsienice. Rury wydechowe nadal wydechowe nadal umieszczone są z tyłu. Dodatkowo Egg Monster posiada tutaj zdolność transformowania się w łódkę (gąsienice zostają zastąpione wodnymi płozami), oraz samolot (gąsienice zostają schowane i pojazd wysuwa z tyłu dwa silniki odrzutowe). W domyślnych statystykach Egg Monster posiada bardzo dobrą szybkość i sterowność, oraz średni boost. Jego samoistne przyspieszenie nadal jest niskie.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Egg Monster Archie

Egg Monster w komiksach

W komiksach Egg Monster jest pojazdem używanym przez Imperium Eggmana. Axel the Water Buffalo posiadał swój własny, spersonalizowany Egg Monster, który służył mu do podróżowania po Efrice.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Sprites Edytuj

Ciekawostki Edytuj