Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Egg Mobile – pojazd pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wielofunkcyjny, osobisty pojazd Doktora Eggmana.

Opis[]

Doktor Eggman wykorzystujący uzbrojenie Egg Mobilu do walki

Egg Mobile to mały latający pojazd w kształcie przypominającym jajo. Jego górna połowa jest głównie srebrna, posiada dwie żółte lampki z przodu, oraz dwa metalowe cylindry z żółto-czarnymi paskami po bokach. Ukryte jest w nich uzbrojenie pojazdu. Dolna połowa Egg Mobilu jest z kolei czarna i posiada wystającą z niej antenę satelitarną. Kokpit wyposażony jest w kierownicę i cały panel sterowniczy. Egg Mobile pozwala na bardzo szybkie przemieszczanie się lub unoszenie w powietrzu, a także wyposażony jest w różne bronie, takie jak ramię z piłą tarczową i kolczasta kula na łańcuchu. Jednakże silny Spin Attack jest w stanie go zniszczyć.

Historia[]

The Last Minute[]

Sonic niszczący Egg Mobile

W Sonic the Hedgehog #23 Doktor Eggman wykorzystał Egg Mobile podczas testowania częstotliwości które pozwoliłyby mu odzyskać kontrolę nad Zombotami w Barricade Town, aby zachować od nich bezpieczną odległość. Gdy zjawił się Sonic, Eggman wyciągnął uzbrojenie Egg Mobilu i ruszył do walki z jeżem. W pewnym momencie Sonic chciał go dotknąć i zarazić Metal Virusem, ale Eggman odchylił się, tym samym wypadając z pojazdu. Doktor Starline chwilę potem znalazł w Egg Mobilu działającą częstotliwość, dzięki której można było wydawać rozkazy Zombotom. Zanim jednak zdążył ją zapamiętać lub załadować na Faceship, Sonic zniszczył Egg Mobile wykonując Spin Attack.

Out of the Blue[]

Sonic zbliżający się do Egg Mobilu

W Sonic the Hedgehog #32 Doktor Eggman wycofał się w Egg Mobilu ze swojej maszyny, którą Omega zasypał gradem pocisków. Po krótkiej rozmowie z Soniciem doktor odleciał ze Spiral Hill Village, zapowiadając że jego kolejny plan będzie nie do zatrzymania.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #41 Doktor Eggman podłączył swój Egg Mobile do robo-bałwana, którego wykorzystał w walce z Soniciem w Winterburgu. Po tym jak robot i pobliska baza zostały zniszczone przez Sonica, Eggman uciekł w swoim pojeździe.

Deep Trouble[]

Egg Mobile z wiertłami

W Sonic the Hedgehog FCBD 2022 Doktor Eggman wyposażył swój Egg Mobile w dodatkowym pancerz i dwa wiertła. Wykorzystał go do poszukiwania minerałów w Marble Garden na Anielskiej Wyspie, ale napotkał wtedy Sonica, Tailsa i Knucklesa. Eggman zamierzał się ich pozbyć wywołując wstrząsy w ziemi i tworząc przepaście. Bohaterowie zdołali jednak zniszczyć jego pojazd. Eggman odłączył wtedy swój Egg Mobile i odleciał z wyspy.

Advertisement