FANDOM

Egg Mobile – pojazd pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wielofunkcyjny, osobisty pojazd Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

IDW 23 Sonic vs Egg Mobile

Doktor Eggman wykorzystujący uzbrojenie Egg Mobilu do walki

Egg Mobile to mały latający pojazd w kształcie przypominającym jajo. Jego górna połowa jest głównie srebrna, posiada dwie żółte lampki z przodu, oraz dwa metalowe cylindry z żółto-czarnymi paskami po bokach. Ukryte jest w nich uzbrojenie pojazdu. Dolna połowa Egg Mobilu jest z kolei czarna i posiada wystającą z niej antenę satelitarną. Kokpit wyposażony jest w kierownicę i cały panel sterowniczy. Egg Mobile pozwala na bardzo szybkie przemieszczanie się lub unoszenie w powietrzu, a także wyposażony jest w różne bronie, takie jak ramię z piłą tarczową i kolczasta kula na łańcuchu. Jednakże silny Spin Attack jest w stanie go zniszczyć.

Historia Edytuj

The Last Minute Edytuj

IDW 23 Egg Mobile Death

Sonic niszczący Egg Mobile

W Sonic the Hedgehog #23 Doktor Eggman wykorzystał Egg Mobile podczas testowania częstotliwości które pozwoliłyby mu odzyskać kontrolę nad Zombotami w Barricade Town, aby zachować od nich bezpieczną odległość. Gdy zjawił się Sonic, Eggman wyciągnął uzbrojenie Egg Mobilu i ruszył do walki z jeżem. W pewnym momencie Sonic chciał go dotknąć i zarazić Metal Virusem, ale Eggman odchylił się, tym samym wypadając z pojazdu. Doktor Starline chwilę potem znalazł w Egg Mobilu działającą częstotliwość, dzięki której można było wydawać rozkazy Zombotom. Zanim jednak zdążył ją zapamiętać lub załadować na Faceship, Sonic zniszczył Egg Mobile wykonując Spin Attack.

Out of the Blue Edytuj

IDW 32 Sonic vs Eggman

Sonic zbliżający się do Egg Mobilu

W Sonic the Hedgehog #32 Doktor Eggman wycofał się w Egg Mobilu ze swojej maszyny, którą Omega zasypał gradem pocisków. Po krótkiej rozmowie z Soniciem doktor odleciał ze Spiral Hill Village, zapowiadając że jego kolejny plan będzie nie do zatrzymania.