Sonic Wiki
Sonic Wiki
Być może szukałeś Drill Eggman II, bossa z poziomu Mystic Cave Zone, lub Drill Mobile z Marble Garden Zone?

Egg Mobile-D, inaczej Egg Mobile Drill Machine-shiyou (エッグモービル・ドリルマシン仕様 Eggumōbiru Dorirumashin-shiyō?), znany również jako Drill Eggman – boss pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 i Sonic Advance. Jest to pojazd z czterema kółkami, który z przodu posiada zamontowany świder.

Opis[]

Sonic the Hedgehog 2[]

Egg Mobile-D pojawia się tutaj pod nazwą Drill Eggman. Na początku walki, doktor Robotnik nadlatuje w swoim Egg Mobilu. który łączy z nadjeżdżającym pojazdem ze świdrem z przodu i rozpoczyna walkę. Drill Eggman będzie jeździć od jednej strony do drugiej, próbując rozjechać gracza i trafić go świdrem. Aby zadać bossowi obrażenia, wystarczy że gracz będzie skakać w kokpit. Po otrzymaniu 7 ciosu, Egg Mobile-D przy przejeżdżaniu przez pole walki wystrzeli swój świder do przodu, próbując trafić gracza. Jeśli nie zostanie wtedy pokonany, zawróci i ponownie wystrzeli świder. Po otrzymaniu 8 ciosu boss zostanie pokonany.

Sonic Advance[]

Egg Mobile-D, pod obecną nazwą, powraca w grze Sonic Advance, gdzie jest drugim bossem X-Zone. Wjedzie on na środek pola walki i zacznie jeździć od jednej strony do drugiej, próbując rozjechać gracza i trafić go świdrem. Aby zadać bossowi obrażenia, wystarczy że gracz będzie skakać w kokpit. Po otrzymaniu 3 ciosu, podobnie jak w Sonic the Hedgehog 2, Egg Mobile-D przy przejeżdżaniu przez pole walki wystrzeli swój świder do przodu, próbując trafić gracza. Jeśli nie zostanie wtedy pokonany, zawróci i ponownie wystrzeli świder. Po otrzymaniu 4 ciosu boss zostanie pokonany.

Sonic Mania[]

Osobny artykuł: Gachapandora

MiniMobileD.gif

Egg Mobile-D pojawia się w grze Sonic Mania. Nie występuje jako osobny boss, lecz jest jednym z trzech mini-robotów, które wyskakują z kulek w trakcie walki z Gachapandorą, bossem Metallic Madness Zone. Posiada on te same zdolności co normalna wersja. Do jego zniszczenia, wymagane są 3 uderzenia.

W innych mediach[]

Maszyna przypominająca Drill Eggmana

Adventures of Sonic the Hedgehog[]

W serii telewizyjnej Adventures of Sonic the Hedgehog, w odcinku "Subterranean Sonic" pojawia się maszyna przypominająca Drill Eggmana z Grounderem, pilotującym go.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Sonic the Hedgehog 2
Sonic Advance

Galeria[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

Szkic koncepcyjny z Sonic & SEGA All-Stars Racing