Egg KnightBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to ulepszona wersja Egg Pawna.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Egg Knight to humanoidalne roboty, które przypominają Egg Pawny. Posiadają jednak złote pancerze i dodatkowy róg na głowie. Potrafią posługiwać się bronią, taką jak pistolety laserowe.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Bad Guys[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #3 dwa Egg Knighty pilnowały centralnego komputera w jednym z centrów Eggnetu, należących do Doktora Eggmana. Pierwszy został zniszczony przez Rougha, który przeciął go swoim ogonem, a drugi przez Zavoka, który najpierw zablokował strzał własną dłonią, a potem zmiażdżył robota. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #4 grupa Egg Knightów została wysłana w pościg za Starlinem, lecz zdołał się on przed nimi ukryć. Później Zavok rozkazał robotom strzelać do Eggmana i jego Balkirych, lecz ostatecznie utracił nad nimi kontrolę, gdy zniszczona została wieża sygnałowa. Zavok zdołał wygrzebać się spod gruzów budynku i przejął kontrolę nad jednym Egg Knightem, który miał go zabrać w bezpieczne miejsce.