Egg Hawk – robot pojawiający się w w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to latająca maszyna przypominająca jastrzębia.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Egg Hawk to czerwono-żółty robot stylizowany na jastrzębia. Robot uzbrojony jest w pistolet maszynowy umieszczony w dziobie, a także dwa Egg Pawny, umieszczone na bocznych stanowiskach. Zasilany jest przez umieszczone z tyłu silniki odrzutowe i wirniki na skrzydłach. Kokpit sterowniczy znajduje się na jego głowie.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Bad Guys[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #3 Doktor Eggman poleciał na pokładzie Egg Hawka, aby pozbyć się intruzów w dwóch różnych bazach, które były atakowane. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #4 Doktor Eggman skierował swojego Egg Hawka do centrum Eggnetu, które atakował Zavok, po tym jak Orbot przekazał mu zaktualizowany raport. Egg Hawk odniósł wtedy częściowe uszkodzenia wskutek ostrzału Egg Knightów kontrolowanych przez Zavoka, ale ostatecznie doprowadził do zniszczenia budynku, pod którym został pogrzebany Zavok. Eggman odleciał następnie w swojej maszynie z powrotem do bazy.