FANDOM

Egg Golem (エッグゴーレム Eggugōremu?) – robot stworzony przez Doktora Eggmana. Pojawia się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Egg Golem to mierzący 57 metrów robot o wyglądzie kamiennego golema. Można nim zdalnie sterować za pomocą specjalnego pilota. Egg Golem jest bardzo silny i wytrzymały. Wykonując Golem Punch może niszczyć metalowe wrota a nawet całe konstrukcje. Spin Cycle pozwala mu bardzo szybko obracać swoimi ramionami. Club Trap to technika polegająca na złapaniu przeciwnika w swoje dłonie i zderzenie jego głowy ze swoją.

Historia Edytuj

Saga Shadowa Edytuj

Egg Golem pojawił się w odcinku Zagrożenie z kosmosu. Bokkun wykorzystał go do walki z Soniciem i Knucklesem. Mimo początkowej przewagi Golema, bohaterowie w końcu połączyli siły i przewrócili robota. Bokkun spadł z niego, ale nadal miał w dłoniach pilot sterujący. Golem złapał Topaz, przez co Sonic i Knuckles nie mogli go zaatakować. Jednak Pan Tanaka odwrócił uwagę Bokkuna, a Cream zabrała mu pilot. Następnie skierowała Egg Golema w stronę Bokkuna. Robot zaczął gonić Bokkuna przez całą pustynię. W odcinku Kosmiczny pojedynek Bokkun prawdopodobnie odzyskał kontrolę nad Golemem, ponieważ razem z nim stał na szczycie piramidy Eggmana kiedy Super Sonic i Super Shadow próbowali zatrzymać Final Lizard.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj