FANDOM

Egg Gate – szósty poziom w grze Sonic Forces oraz drugi grywalny dla Współczesnego Sonica. Jest to przeprojektowany Death Egg z Sonic & Knuckles na Sega Mega Drive. Poziom ten dzieli się tematyką z Prison Hall oraz Death Egg

Opis Edytuj

Po pokonaniu Zavoka, Sonic ucieka z Death Egg w poszukiwaniu promu kosmicznego żeby wrócić z powrotem na Ziemię. Na poziomie pojawiają się zgniatające sufity, a także klocki które będą ustawiały się na kształt schodów dla gracza. W dalszych sekcjach pojawiają się również działka strzelające trzema samonaprowadzającymi kulami laserowymi. Czasami gracz będzie musiał wykonywać Stomp, aby zniszczyć skrzynki blokujące drogę w dół. Poziom rozpoczyna się biegiem przez sekcję 2D, którą jest korytarz. Po tym Sonic opuszcza wnętrze stacji, a za jego plecami zamykają się metalowe drzwi. Gracz trafia do sekcji 3D, gdzie na początku zjeżdża po szynach. Możliwe są tutaj trzy trasy do wyboru. Środkowa trasa składa się ze wspinania po platformach, na prawej występują wysuwane ze ścian platformy, a na tej po lewej znajduje się długa platforma. Wszystkie drogi prowadzą do kolejnego korytarza. Po wyjściu z tej sekcji Sonic będzie się odbijał od springów na meteorytach, po czym wyląduje na trzech szynach. Naprzeciwko dobrze widoczne będzie Death Egg. Podczas jazdy na szynach gracza będą atakowały trzy Egg Chasery, strzelające po kolei laserami wzdłuż każdej szyny. Gracz trafi następnie do ostatniego korytarza, z licznymi skrzynkami i zgniatającymi sufitami. Po wyjściu z niego Sonic będzie zjeżdżał na pojedynczej szynie, z której będzie mógł w odpowiednim momencie zeskoczyć i wsiąść na mały statek kosmiczny. Rozpocznie się zaprogramowana sekwencja, w której gracz będzie musiał w odpowiednich momentach przeskakiwać na inne statki, aby uniknąć ostrzału działek Death Egg. Im bliżej zielonego okręgu będzie celownik gracza, tym więcej punktów zostanie przyznanych. Pod koniec sekwencji Sonic zostanie zestrzelony z ostatniego statku i wpadnie do szybu, przez który trafi do hangaru dla promów. Poziom kończy się w tym miejscu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Gate
Danger in the Sky

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria