FANDOM

Egg Fort II – latająca forteca Doktora Eggmana, pojawiająca się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Forteca składa się z trzech segmentów, o różnych kształtach. Każdy segment posiada swoje osobnego pilota. Posiadają wnętrze podobne do pierwszego Egg Fortu. Wszystkie segmenty mają szare kolory i różne barwy kokpitów sterowniczych. Cały Egg Fort posiada silny generator osłon. Części Egg Fortu II to:

  • Bang – pilotowany przez samego Doktora Eggmana. Jest to okrągły, szary okręt, stanowiący największy i najpotężniejszy ze wszystkich segmentów. Posiada wnętrze praktycznie identyczne względem Egg Fortu. W środku posiada stojak na Szmaragdy Chaosu. Bang uzbrojony jest w wyrzutnię promieniowych kul, o bardzo dużej mocy, wyrzutnię rakiet, a także działka laserowe. Poza tym posiada wysuwaną dłoń, pozwalającą mu chwytać różne obiekty.
  • Babang – pilotowany przez Decoe. Jest to podłużny kokpit, z doczepionymi po bokach dodatkowymi silnikami.
  • Bababang – pilotowany przez Bocoe. Jest to szeroki segment, z doczepionymi po bokach działami laserowymi.

Wszystkie segmenty mogą łączyć się w jedną wielką fortecę, lub dokonać transformacji w E-99 Eggsterminatora, zasilanego mocą Szmaragdów Chaosu.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Sonic X ep 20 54

Egg Fort II atakuje Sonica

W odcinku Misja bojowa - forteca Eggmana 2 Doktor Eggman, Decoe i Bocoe postanowili zastąpić dotychczasowy Egg Fort nowym Egg Fortem II, który doktor zachował w tajnym hangarze pod swoją pierwszą bazą. Eggman i jego roboty spędzili większość czasu na kłóceniu się o nazwy dla poszczególnych segmentów. W końcu zdecydowali się wybrać nazwy drogą losowania. Następnie polecieli zaatakować Sonica i jego przyjaciół, którzy płynęli w rejs statkiem koło góry lodowej. Po pojawieniu się, Eggman i jego roboty połączyli wszystkie segmenty Egg Fortu II w jeden. Egg Fort II zaczął ostrzeliwać Sonica, który nie potrafił poruszać się po lodzie. Dopiero rada starszej kobiety z pobliskiego statku pozwoliła jeżowi odzyskać równowagę. Eggman chciał więc skierować ogień Egg Fortu II na statek, ale wtedy przyleciał Bokkun, którego goniła Ella w Tornadzie X. Ella wykonała Cyclone Kick, którzy uderzył w Egg Fort i odrzucił go daleko poza horyzont. W odcinku Szybcy przyjaciele Doktor Eggman grał na Egg Forcie II w szachy, z jednym ze swoich robotów. Jerome Wise połączył się z fortecą, aby złożyć Eggmanowi ofertę. Później E-45 Sumo-Man uderzył w Egg Fort II i uszkodził fortecę. W odcinku Zaginiony mały Chao Doktor Eggman, będący na wakacjach w egzotycznym kraju, wysłał w stronę Egg Fortu II sygnał, który przywołał robota E-66 Da-Dai-Oh. W odcinku Szósty Szmaragd Chaosu Doktor Eggman, Decoe i Bocoe lecieli Egg Fortem, gdy namierzyli Szmaragdy Chaosu w Filmdom City. Złoczyńcy polecieli w stronę studia filmowego. Egg Fort II przebił się przez ścianę studia, a Eggman i jego roboty ruszyli zdobyć szmaragdy. Gdy Eggman zdobył szmaragd, on i jego roboty powrócili na Egg Fort II i odlecieli.

Sonic X ep 26 1202 04

Egg Fort II pojawia się nad Station Square

W odcinku Jak złapać jeża Doktor Eggman, Decoe i Bocoe obserwowali z pokładu Egg Fortu II Sonica, który nie mógł powstrzymać biegu. Eggman planował zaatakować jeża, ale nie mógł się zdecydować kiedy ich walka powinna się rozpocząć. Ostatecznie doktor przepuścił okazję. W odcinku Nikczemny podstęp Doktor Eggman ukrył Egg Fort II w Leśnej Górze. Stamtąd wysłał E-77 Lucky na poszukiwania ostatniego Szmaragdu Chaosu. Knuckles i Chris, dzięki E-77, zlokalizowali Egg Fort II i złożyli Eggmanowi ofertę przekazania wszystkich Szmaragdów Chaosu, w zamian za powrót do domu. Gdy Chris i Knuckles wracali do Eggmana ze szmaragdami, Topaz i Rouge znalazły Egg Fort II, informując o tym Prezydenta. Eggman otrzymał wszystkie szmaragdy. Gdy dowiedział się, że E-77 odnalazł ostatni szmaragd, wyrzucił Knucklesa z pokładu, a Chrisa porwał. Egg Fort II poleciał następnie w stronę E-77. Sonic pobiegł za fortecę, a Rouge i Topaz poinformowały Prezydenta o odlocie Eggmana. W odcinku Narodziny Super Sonica Egg Fort II przelatywał nad Station Square. Forteca doleciała na wysypisko śmieci, gdzie Eggman zamierzał wciągnąć E-77 na pokład za pomocą mechanicznej dłoni Egg Fortu II. Sonic zniszczył jednak ramię fortecy. Po chwili pojawiły się roboty Beetle, które niemalże zniszczyły fortecę. Egg Fort II przetrwał jednak dzięki swojej osłonie. Eggman zaczął strzelać wszystkimi działami fortecy w roboty Beetle, na końcu oddając strzał z Egg Beam Cannonball. Potężna eksplozja nie wyrządziła jednak żadnych szkód robotom Beetle, jak również Sonicowi. Wyrzuciła jednak E-77 w powietrze. Egg Fort II poleciał za robotem, ale Sonic wyprzedził fortecę i złapał Lucky'ego. Sonic otrzymał od robota Szmaragd Chaosu. Wówczas Eggman transformował Egg Fort II w E-99 Eggsterminatora, zasilanego przez sześć Szmaragdów Chaosu. Ostatecznie Egg Fort II został zniszczony przez Super Sonica.

Galeria Edytuj

Karty Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria