Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Egg FlapperBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina Egg Pawna ze skrzydłami.

Opis[]

Egg Flapper to powietrzna wersja Egg Pawna. Przypomina wspomnianego robota, który sam wzorowany jest na sylwetce Doktora Eggmana. Różni się tym, że nie posiada nóg. Jego spód jest czarny, a tors pomarańczowy, podobnie jak skrzydła i plecak odrzutowy z tyłu. Końcówki skrzydeł i silników odrzutowych z tyłu są żółte. Na głowie Egg Flapper posiada ostry nos i oczy w kształcie wizjera.

Historia[]

Przeszłość[]

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Egg Flappery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout[]

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Egg Flappery zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki. W Sonic the Hedgehog #1 pojedynczy Egg Flapper obserwował Sonica opuszczającego wioskę, którą niedawno napadły Badniki. Flapper przekazał to co Neo Metal Sonicowi. W Sonic the Hedgehog #2 Egg Flapper ponownie obserwował Sonica, który wyszedł zwycięsko z kolejnej walki w której wspierała go Amy Rose. W Sonic the Hedgehog #3 Egg Flapper po raz kolejny obserwował Sonica, który razem z Knucklesem ocalił miasto terroryzowane przez Rougha i Tumble'a.

The Fate of Dr. Eggman[]

W Sonic the Hedgehog #5 Egg Flapper śledził Sonica i Chaotix do górskiej wioski, w której przebywał Doktor Eggman. Podczas ataku Badników, Flapper próbował zakraść się od tyłu, ale został zauważony przez Charmy'ego. Neo Metal Sonic, który wykorzystywał robota do szpiegowania Sonica, stracił w ten sposób możliwość dalszych obserwacji.

Bad Guys[]

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #2 Egg Flapper wyposażony w działo bronił bazy Doktora Eggmana przed drużyną złoczyńców Starline'a. Został jednak zniszczony przez Mimica, który wskoczył mu na skrzydło.

Advertisement