FANDOM

Egg FlapperBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina Egg Pawna ze skrzydłami.

Opis Edytuj

Egg Flapper to powietrzna wersja Egg Pawna. Przypomina wspomnianego robota, który sam wzorowany jest na sylwetce Doktora Eggmana. Różni się tym, że nie posiada nóg. Jego spód jest czarny, a tors pomarańczowy, podobnie jak skrzydła i plecak odrzutowy z tyłu. Końcówki skrzydeł i silników odrzutowych z tyłu są żółte. Na głowie Egg Flapper posiada ostry nos i oczy w kształcie wizjera.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Egg Flappery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Egg Flappery zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki. W Sonic the Hedgehog #1 pojedynczy Egg Flapper obserwował Sonica opuszczającego wioskę, którą niedawno napadły Badniki. Flapper przekazał to co Neo Metal Sonicowi. W Sonic the Hedgehog #2 Egg Flapper ponownie obserwował Sonica, który wyszedł zwycięsko z kolejnej walki w której wspierała go Amy Rose. W Sonic the Hedgehog #3 Egg Flapper po raz kolejny obserwował Sonica, który razem z Knucklesem ocalił miasto terroryzowane przez Rougha i Tumble'a.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #5 Egg Flapper śledził Sonica i Chaotix do górskiej wioski, w której przebywał Doktor Eggman. Podczas ataku Badników, Flapper próbował zakraść się od tyłu, ale został zauważony przez Charmy'ego. Neo Metal Sonic, który wykorzystywał robota do szpiegowania Sonica, stracił w ten sposób możliwość dalszych obserwacji.