FANDOM

Egg Falcon – drugi boss w grze Sonic Rivals. Gracz walczy z nim na poziomie Colosseum Highway Zone.

Opis Edytuj

Egg Falcon, jak sama jego nazwa wskazuje, to robot o wyglądzie jastrzębia. Posiada kształt odrzutowca. Egg Falcon atakuje gracza, zrzucając ze swojego pokładu różne bomby.

Boss Edytuj

Egg Falcon loading

Egg Falcon na ekranie ładowania

Walka ma miejsce po przejściu przez gracza obu aktów Colosseum Highway Zone. Arena ma kształt pierścienia, wewnątrz którego położona jest fontanna w kształcie popiersia Doktora Eggmana. Nad areną unoszą się dwa rzędy ruchomych platform. Gracz może na nie wskoczyć sam, albo za pomocą springów. W trakcie walki Egg Falcon leci dookoła areny i zrzuca na platformy swoje bomby. Posiada trzy rodzaje bomby. Lodowe bomby zamrażają platformę i postać która na niej stanie. Ogniste bomby podpalają platformę i zadają obrażenia postaci. Zielone bomby zmniejszają platformę, przez co trudniej jest na niej wylądować. Co jakiś czas Egg Falcon obniża swój lot, co pozwala wskoczyć w jego kokpit i zadać mu uderzenie. Gracz musi zadać bossowi 6 uderzeń, zanim zrobi to jego rywal.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj