FANDOM

Egg Crawler – drugi boss w grze Sonic Rivals 2. Gracz walczy z nim na poziomie Sunset Forest Zone.

Opis Edytuj

Egg Crawler to robot o wyglądzie czerwono-żółtej gąsienicy. Na głowie posiada kokpit, a resztę jego grzbietu zakrywają kolce.

Boss Edytuj

Walka toczy się na dwupoziomowej arenie, w jaskini z wodospadem w tle. Cały obszar walki ma kształt półkola. Na dolnej części znajdują się dwa tunele, z których co jakiś czas wyjeżdża Egg Crawler. Boss przejeżdża z jednego tunelu do drugiego. Czasami robi to powoli, a innym razem bardzo szybko. Egg Crawler może się także wycofać z powrotem do tunelu, jeśli zauważy że gracz próbuje go zaatakować. Gracz musi zająć pozycję na trzech platformach na górze, aby nie zostać staranowanym przez bossa. W razie wylądowania na dole areny, gracz może wrócić na górę za pomocą springów przy wylotach tuneli. Kiedy Egg Crawler wyjeżdża, należy zniszczyć jednego z dwóch Bombatów, co spowoduje zrzucenie bomby. Jeśli bomba trafi w kokpit Egg Crawlera, to zada mu uderzenie. Gracz musi zadać bossowi 6 uderzeń, zanim zrobi to jego rywal.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria